MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Probs. vedr. Windows Update
Fra : Kasper Pedersen

Dato : 03-03-02 14:04

Jeg har et problem med Windows Update, når nu jeg trykker på linket Windows
Update under "Start" og siden kommer frem trykker jeg derefter på linket
"Opdateringer". Derefter kommer der en pop-up box frem som søger efter
tilgængelige opdateringer. Vent et øjeblik..... Den box bliver bare ved
med at stå der og derefter sker der ikke mere. Jeg har prøvet i 14 dage i
træk nu, men der sker ikke mere. Nogen der evt. kan hjælpe mig med det?
Jeg har ingen andre programmer åbne når jeg forsøger.

Her er hvad jeg kører med:

Win2K Pro - Eng
SP2
IE 60

Stofanet forbindelse.

På forhånd tak.
Mvh. Kasper

Fra : Arne Jørgensen

Dato : 03-03-02 14:51

"Kasper Pedersen" <jeg.er@huleboer.dk> wrote in message
> [...]
> "Opdateringer". Derefter kommer der en pop-up box frem som søger efter
> tilgængelige opdateringer. Vent et øjeblik.....

Hej Kasper

Har du ligesom jeg sat din IE til at prompte for et OK, hver gang den skal
køre et script?
Hvis du har, står der et prompt bag ved pop-up boxen og venter på, at du
klikker OK.

Mvh
Arne

Fra : Kasper Pedersen

Dato : 03-03-02 15:08

Det skal lige siges at det har virket før, og der er desværre ikke sån' en
box bagved.
Men ellers mange tak.