CSS tag der styrer indhold i en tabel
Fra : Thomas

Dato : 03-03-02 13:56

Hej NG

Jeg har nogle tabeller med en masse tekst og formularer samt et stylesheet.
Hvordan kan jeg vha. et tag definerer hvordan alle celler i tabellen skal
opføre sig (jeg har en class de skal benytte). P.t. sidder jeg og laver span
class på hver enkelt celle......

Thomas

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 03-03-02 15:19

Thomas wrote in dk.edb.internet.webdesign.html

> [...]
> celler i tabellen skal opføre sig (jeg har en class de skal
> benytte). P.t. sidder jeg og laver span class på hver enkelt

Du kan da bare bruge td som element i dit stylesheet. f.eks:

td
{
}

eller hvis du giver hver celle en en klasse:

og i dit stylesheet bruger du så:

td.blabla
{
}