MS Windows
briani 27239
XP Pro vs Mp3 afspilning???
Fra : [SANTA]-Muff Diver

Dato : 03-03-02 12:58

Hej ng.
Jeg har skiftet til fra Win98SE til XP Pro og har nu et problem med
afspilning af Mp3-filer på cd-rom.
Det hakker i lyden hvergang cd-rom drevet henter mere lyd.Jeg har ALDRIG
haft det problem under Win98SE og det er først efter jeg har lagt XP ind.Det
lyder som om drevet ikke kan "følge med".Hvis jeg lægger mp3-filen ind på
harddisken er der ingen problemer.Jeg kører med en Duron 750 og et Soltek
SL75-KAV bundkortog 256 mb ram.Jeg har også installeret Via4in1v4.37.
Cd-rom-drevet er et Aopen 52x med ata33 interface.Jeg har prøvet både Winamp
og Windows Media Player uden positive resultater.
Hvis jeg afspiller mp3 i mit brænder drev Aopen 24x10x40 så er der ingen
problemer!!!!
Og jeg mener ikke at cdrom drevet er blevet defekt fra den ene dag til den
anden.

Derfor mistænker jeg XP for at være "synderen".
Er der nogen der har/haft de samme problemer og hvad er løsningen???

--
Mvh Tommy

Fra : CRH

Dato : 03-03-02 13:22

> [...]
>
> Derfor mistænker jeg XP for at være "synderen".
> Er der nogen der har/haft de samme problemer og hvad er løsningen???

Prøv at opdatere cdrom drevet.
Hilsen Carsten