Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Min erfaring med Mr. Platinum 5in1 Port R~
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 03-03-02 11:28

Jadav.

Jeg har købt overnævnte i Bilka. Mit system køre XP Pro.

Jeg får tit blå skærm under opstart og mit i det hele, det er lidt synd for
kort læseren køre ellers hurtigt, når systemet virker.

Har opdateret Win XP (Windows update), det har ikke hjulpet!

Der står på kassen til kortlæseren at den kan køre under XP.

Det kan den også.. delvist!

Om det er fordi jeg har kørt driver (Twain) til mit IXUS, vil jeg lade stå
hen i det uvisse!

I næste uge køre jeg ned i Bilka og får mine penge tilbage.

Mit system er ellers klippe stabilt, men ikke med denne kortlæser!

Det var min erfaring med denne kortlæser, håber andre kan bruge denne som
reference, hvis de skal købe en til deres digital kamera!

--
M.v.h.
Hans Nikolajsen

Fra : Henrik

Dato : 03-03-02 14:22

Hej Hans
Ingen problemer ved Windows 98.2
Mvh.
Henrik

Fra : Madsen

Dato : 03-03-02 14:28

Hans Nikolajsen skrev:

> I næste uge køre jeg ned i Bilka og får mine penge tilbage.
>
> Mit system er ellers klippe stabilt, men ikke med denne
> kortlæser!

Har du overvejet kun at koble kortlæseren til pc'en når du har
behov for at bruge den og koble den fra når du er færdig med den?
Det er jo netop fordelen ved USB at man kan det mens computeren
kører, og muligvis kan det afhjælpe dine problemer. Det har jeg
måttet gøre med min Antec-kortlæser i de sidste to år, fordi
Win2000/XP ikke kan lukke når den er koblet til.

Madsen.

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 03-03-02 16:24

Ja dav.

> Hans Nikolajsen skrev:
> Har du overvejet kun at koble kortlæseren til pc'en når du har
> behov for at bruge den og koble den fra når du er færdig med den?

Ja, men hvis jeg kobler den fra medens XP køre, så død Pc'eren!
Lukker jeg min Pc'er ned og piller kortlæseren fra, så kan XP ikke starte!

> [...]
> måttet gøre med min Antec-kortlæser i de sidste to år, fordi
> Win2000/XP ikke kan lukke når den er koblet til.

Findes der en kortlæser der virker godt i XP ???

Fra : Madsen

Dato : 03-03-02 18:14

Hans Nikolajsen skrev:

> Ja, men hvis jeg kobler den fra medens XP køre, så død
> Pc'eren! Lukker jeg min Pc'er ned og piller kortlæseren fra,
> så kan XP ikke starte!

Det undrer mig lidt.
Jeg installerede nøjagtig den samme kortlæser som du sidder med hos
en kammerat den anden dag, som også kører med WinXP Pro DK og den
er der overhovedet ingen problemer med. Hvis man rykker stikket ud
af den mens pc'en kører, så får man at vide at man først skal
stoppe enheden via det lille ikon man kan se nede i systray. Det
får jeg også at vide når jeg flår min ud af USB-porten, men det
svarer jeg blot OK til og så hører jeg ikke mere til det. Det er
ikke noget styresystemet går ned over i hvert tilfælde. Hverken her
med min Antec-kortlæser eller hos ham kammeraten med Mr. Platinium.

Madsen.

Fra : Stamfoto

Dato : 03-03-02 17:50

Af ren nysgerrighed....hvad har du giver for sådan en?

Fra : Stamfoto

Dato : 03-03-02 21:36

Ok - jeg har den til 355,-