Kan man opgrader sin linie hos CC via dere~
Fra : Jan Henning Larsen

Dato : 03-03-02 11:13

Jeg har søgt på deres hjemmeside om jeg kan opgrader min faste linie
til en højre hastighed via deres side, her tænker jeg ikke på boost,
men jeg kan ikke finde noget, er der en der ved om noget om det, eller
skal man ringe til dem og bestille det. ?

"Du kan ikke ændre fortiden, men du kan ødelægge nutiden
ved at bekymre dig om fremtiden."

Venlig Hilsen
Jan Henning Larsen

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 03-03-02 11:18

Jan Henning Larsen <janhlarsen@vip.cybercity.dk> wrote in

> [...]
> men jeg kan ikke finde noget, er der en der ved om noget om det, eller
> skal man ringe til dem og bestille det. ?

Ja, du skal lige give kundeservice et kald.

--

Mvh. Simon Pedersen

Fra : Jan Henning Larsen

Dato : 03-03-02 13:37

On 03 Mar 2002 10:18:24 GMT, "Simon H. Pedersen"
<simon@SPAMNEJTAKemail.dk> wrote:

>Ja, du skal lige give kundeservice et kald.

Takker for det hurtige svar.

Fra : [DK]TaReC

Dato : 04-03-02 20:54

Jeg sendte bare en email til deres kundeservice... Så gik der 10min så fik
jeg et venligt svar tilbage at det ville de ha ordnet indenfor 2 timer.

God Service, CC