MS Windows
briani 27239
Ny disk...med win XP
Fra : Torben Brøndum

Dato : 03-03-02 10:52

Hej,

Hvordan skal jeg gøre: Har en HD på primær 1 samt 2 cd-drev på slave 1 og 2.

Da jeg satte den nye HD i som primær 1 - med jumper sat som primær, ja gik
der kluddder i mine eksisterende partioner idet mit win 98 (drev c og d)
ikke boote. Fjerner jeg så den nye disk er der ingen prob. med win 98.

Med den nye disk som primær 2 fik den det "sidste" drevbetegnelse i min
rækkefølge og det kunne jeg se i mit win2K, men den var så "kun på" 425 Mb
og det gav så ovennævnte problemer.

Skal jeg midlertidig tage et af mine CD drev fra og placere den disk som en
slave og skal det så i givet falf være slave 1 eller 2 ?

Hvordan booter jeg op: Jeg skal vel have gang i Fdisk ? Jeg prøvede at boote
op via CD drev med en WinXP disk i, men det skete der ikke noget ved -
bootede ikke.

Kan I hjælpe mig videre. Fortsat god weekend.

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Torben Brøndum

Dato : 03-03-02 21:57

Har jeg løst nu - skulle "selvfølgelig" boote med min win XP CD og så løste
det hele sig.