Valg af kikkert
Fra : Sune Hesselgaard-A.

Dato : 03-03-02 10:35

Hej,

Jeg er på udkig efter "den rigtige" kikkert og har kredset lidt om en "Tasco
54". Er der nogen der har prøvet sådan en og evnt. kan sammenligne den med
andre i samme prisleje. Det er vigtigt at der er pejlekompas i.

Venligst

Sune

Fra : FRANK KRISTENSEN

Dato : 03-03-02 11:00

Hej Sune,

Vi købte i går en Tasco 54 på bådudstillingen i Bella, og det er kram!
Listeprisen er kr. 3.500, men Kastrup bådservice har den til kr. 2000,
messetilbud, så hvis du skynder dig eller ringer til dem????

Jeg har ingen tilknytning til ovennævnte firma. Så undskyld mig hvis det er
reklame! Men vi skal vel hjælpe hinanden.
--
Sejlerhilsner

Frank Kristensen
"West Wind"
"Scanmar 40"
Struer
"Sailing is life........
Everything else is just details"

Fra : Charlotte

Dato : 09-04-02 20:26

Vi kan også tilbyde dig et bredt udvalg (også til en pris der matcher). Men
du må lige ringe for de ligger pt. ikke på vores hjemmeside.

Charlotte

3968 1686
www.sightsofnature.dk