Danish Music Awards - Sort Sol
Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 03-03-02 09:42

Var det Sune Wagner, der spillede bas i Sort Sol-sangen? Det lignede
ham i hvert fald, og det var ikke Knud Odde.

--
Jonas Koch Bentzen

http://understroem.dk/

Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 03-03-02 10:26

Ja, det tror jeg bestemt det var. Han har også været bas spiller tuouren i
sommers og i efteråret!

Fra : Katsen

Dato : 03-03-02 11:44

Det VAR Sune Wagner, og det var for fedt at se ham igen!
Da Sort Sol spillede i Tivoli i sommers kom Sune W. også på scenen og
spillede "Died In My Teens" - så var vi alle glade.

katsen

Fra : MetalMickey

Dato : 04-03-02 17:24

Jeps, og så er det jo godt at man skal se ham igen her d. 27........

-Thomas

--
"It has been my duty to practise six hours a day. Fuck my guitar. Too easy."
- Richey James

www.staybeautiful.dk

Fra : Katsen

Dato : 04-03-02 17:36

Hvorhenne?...

katsen

Fra : MetalMickey

Dato : 04-03-02 20:21

I Voxhall i Århus. Han skal osse spille i Kbh. i denne måned. Han spiller
sammen med Sharin Foo og Christian Bech under navnet The Girl On Deathrow.
Jeg så ham sidste år i Århus sammen med Sharin Foo, det var en rigtig cool
koncert

-Thomas