Dato og tid på hjemmesiden??
Fra : PB

Dato : 03-03-02 09:11

Er der en der venligst kunne fortælle mig hvorledes jeg får dynamisk dato og
tid på hjemmesiden? Jeg tænker dog i k k e på et dato og tidsstempel for
hvornår hjemmesiden sidst blev rettet......men altså mere som et
ud/kalender.

På forhånd tusind tak!!!

dbh/Peter

Fra : Johnny H. Liljensøe

Dato : 03-03-02 13:52

gå ind på www.netcoders.dk der kn du downloade færdige java-ur

Fra : Mejdahl

Dato : 03-03-02 16:34

Hej Johnny
Jeg har vært inde på den side du henviser til men jeg er nødsag til at blive
vejledt lidt merer.
VH Jens

Fra : Camilla Scharff

Dato : 07-03-02 00:24

"Mejdahl" <mejdahl@tdcadsl.dk> skrev...
> Hej Johnny
> Jeg har vært inde på den side du henviser til men jeg er nødsag til at
blive
> vejledt lidt merer.

Hvad med denne: http://www.script.dk/sourcecode.asp?resourceId=325 -
vejledning i indsætning mv. skulle kunne fås på www.script.dk - nærmere
betegnet her: http://www.script.dk/article.asp?category=16&resourceId=680

Mvh. Camilla

Fra : Mejdahl

Dato : 08-03-02 16:23

Hej Camilla
Jeg har været inde på den side, når jeg kopier html koderne og sætter dem
ind i frontpage meldes der fejl??
Hej fra Jens

Fra : Jesper Winding

Dato : 08-03-02 17:19

Prøv at indsætte som avanceret html - marker et sted på siden - op i
indsæt, ned i avanceret - ud i html, sæt koden ind her

--
-=JESPER=-
http://www.jespersunivers.dk/arkiv/pulterkammer.htm

Fra : Gevaldi