MS Windows
briani 27239
Ligepludslig ingen lyd i XP !
Fra : Hagman

Dato : 03-03-02 01:09

Hejsa.

Jeg kørte en WindowsUpdate, og den installeret følgende:

Følgende opdateringer er blevet installeret korrekt:

Sikkerhedsopdatering, 11. februar 2002 (Internet Explorer 6)
Sikkerhedsopdatering, 12. februar 2002
Sikkerhedsopdatering, 14. februar 2002 (Internet Explorer 6)
Vigtig opdatering, 10. februar 2002
Sikkerhedsopdatering, 17. december 2001
Fjernsupportforbindelse
Opdateringspakke til Windows XP, 25. oktober 2001
Kompatibilitetsopdatering til Windows XP
Nvidia Display Driver Version 2.3.1.2
Analog Devices Media Driver Version 5.12.01.3035

MEN, da jeg så genstartet, var lyden væk ???
Jeg kører WinXP på 1 Ghz, 384 Ram, 64 MB Pixelview Nvidia Graffikkort.

Please help.

Hilsen Hagman.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-03-02 01:45

Sun, 3 Mar 2002 01:09:06 +0100, skrev "Hagman"
<hagman@stofanet.dk>:

>MEN, da jeg så genstartet, var lyden væk ?

Jeg ville fjerne driveren til lydkortet i enhedshåndtering,
genstarte og så installere driveren igen.

Og så håbe, at det hjælper.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Hagman

Dato : 03-03-02 10:48

Takker, det hjalp. Jeg installertet 4in1.