Svensk heavy Debase?
Fra : -A

Dato : 03-03-02 00:15

"Efter en mindre nytårs pause, vender metallen tilbage til Cafe 1000 Fryd. Endnu
en gang vælter der et svensk band ind på scenen. Det bliver denne gang det hårdt
slående band Debase. Debase har to plader bag sig og netop været i studiet, for
at lave numre til deres tredie studialbum. Debase har blandt andet været
opvarmning for Alice Cooper på hans Europa tour i 2000 og det var da også Debase
der varmede op for Judas Priest sidst de gæstede Sverige. Velmødt til en hårdt
slående aften med et promonent svensk band."

Well, jeg var inde og høre Debase igår aftes og det var en god oplevelse. Men
det undrer mig meget at der ikke er spor info at finde på nettet. De fleste
bands med respekt for sig selv har ellers en hjemmeside.

Så er der nogen der har noget info om Debase de vil dele - en url eller andet -
så vil jeg meget gerne høre nærmere om det.

- Andreas
--
Med Venlig Hilsen
- Andreas

Fra : Torben Larsen

Dato : 03-03-02 00:23

"-A" <nej@tak.dk> wrote in message
> [...]
andet -
> så vil jeg meget gerne høre nærmere om det.

Har du hørt om Google ??
Søg dog på debase, og du skal få svar

Torben

Fra : -A

Dato : 03-03-02 00:40

DenSun, 3 Mar 2002 00:23:00 +0100, kundgjorde:

>"-A" <nej@tak.dk> wrote in message

>Har du hørt om Google ??
>Søg dog på debase, og du skal få svar

Tak - det skal jeg ligegodt love for at jeg fik. Og sjovt nok så var Google et
af de eneste steder hvor jeg endnu ikke havde søgt.

Tak for hjælpen.

- Andreas