MS Windows
briani 27239
Mystisk fejl i XP
Fra : Preben Pedersen

Dato : 02-03-02 23:55

Hej.
Hvad betyder det når man får en fejl med "Irq_equal_or_less" i win XP. Har
kørt fejlfrit i snart 14 dage. min søn spillede et powerranger spil 2D og
ikke krævende. Pludslig blå skærm med denne fejl. herefter ville alle mine
andre spil mv. samt Zonealarm ikke køre uden en masse problemer. Zonealarm
ville slet ikke køre. Jeg lavde en system gendannelse og nu virker det igen.
Prøvede så at spille powerranger spillet igen og det samme skete. Nu tror
jeg ikke jeg vil prøve det spil mere men det er da mystisk hvorfor netop det
spil laver sådan et bøvl. er der nogen der har en ide?

Ps. byttede lidt rundt på netkort og fjernde mit gamle printer scsi kort som
jeg alligevel ikke bruger pt. men det løste det ikke....
Hilsen Preben

Fra : Madsen

Dato : 03-03-02 00:01

Preben Pedersen skrev:

> Hvad betyder det når man får en fejl med "Irq_equal_or_less" i
> win XP

Ofte noget dårligt skreven software eller driver:
<http://makeashorterlink.com/?E2B352C6>

Madsen.

Fra : Preben Pedersen

Dato : 03-03-02 08:28

Hmm nu fik jeg problemet igen.. Uden at jeg brugte powerranger spillet. min
søn spillede derimod et par andre ganle spil.
Jeg syntes bare ikke at XP skulle gå sådan i knuder over et par sølle
spil..Burde lukke dem ned eller sådan.
Preben