Kan IKKE skifte startside (strange)
Fra : PJKM

Dato : 03-03-02 00:19

Jeg har et stort problem!

Mit internet starter op med en pornoside og jeg kan ikke ændre det. Jeg
har prøvet alt syntes jeg selv.

Gået ind i funktioner ----> Internetindstillinger, men der siger den
:"Denne handling er blevet annuleret på grund af begrænsninger på
computeren. Kontakt systemadministratoren.

Så prøver jeg at gå ud på skrivebordet og højreklikke på E ikonet og
ændre det derfra. Nå men det gør den så men når jeg starter internettet
op er den stadigvæk på den pornoside.

Jeg har også prøvet at føje Jubii f.eks. som en startside inde på Jubii
men der sker ikke noget.

Help me

http://www.kandu.dk/

Fra : Leony

Dato : 04-03-02 13:04

"PJKM" <PJKM.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Mit internet starter op med en pornoside og jeg kan ikke ændre det. Jeg
> har prøvet alt syntes jeg selv.

Prøv at ændre siden i registreringsdatabasen.
Husk at tage backup, hvis du ikke kender til reg databasen.
For at starte reg databasen vælger du:
start->kør->skriv regedit.
Find den nøgle der hedder:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main

Her er der en nøgle der hedder Start Page. Højreklik på den for at redigere
den, skriv den side du ønsker.

Håber det virker.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/