Proxy server spørgsmål!?!?
Fra : Zwam

Dato : 02-03-02 23:51

Hey!

Er der nogen måde at sørge for at alt ens trafik går gennem en proxy
server??? Jeg ved godt hvordan man få IE til at gå gennem den... men det
kommer resten jo ikke til at gøre!

Jeg kører med Win2k lige nu, så derfor vil jeg høre om der er en måde at
lede alt trafikken igennem en proxy uden at kunne gå på nettet på andre
måder.

Mvh David

Fra : Steen Suder

Dato : 03-03-02 00:16

Zwam wrote:

> [...]
>
> Jeg kører med Win2k lige nu, så derfor vil jeg høre om der er en måde at
> lede alt trafikken igennem en proxy uden at kunne gå på nettet på andre

Skal det køre på Windows?

--
Steen Suder "We reject kings, presidents and voting.
http://www.suder.dk/ We believe in rough consensus and running

Fra : Zwam

Dato : 03-03-02 00:46

Ja.. helst.. det er den platform jeg bruger lige nu!

Zwam

Fra : Steen Suder

Dato : 03-03-02 01:02

Zwam wrote:

> Ja.. helst.. det er den platform jeg bruger lige nu!

OK, så kan jeg ikke hjælpe.

<KLIP>

Fra : Heine Laursen

Dato : 06-03-02 01:23

"Zwam" <dm@esenet.dk> wrote in

> Ja.. helst.. det er den platform jeg bruger lige nu!

Mener du den din udbyder tilbyder eller vil du selv sætte en op?

Heine Laursen