Rat Race hvad syntes i?
Fra : Silver

Dato : 02-03-02 21:54

Jeg har lige set filmen og jeg må indrømme at jeg flere gange lå på gulvet i
krampetrækninger over filmen, jeg syntes at den er for skæg, der fokuceres
rimeligt meget på Rowan Atkinson i de trailers man kan se på tv men jeg
syntes personligt at dem som gør filmen til den lattergriner det er, er Jon
Lovitz, de 2 brødre og John Cleese, bare at se den scene hvor Jon Lovitz og
familie kører galt i hitlers bil og ender....ja dem som har set den og
syntes den er god vil nok trække noget på smilebåndet ligenu over den
scene....

Mvh
Silver

Fra : MT

Dato : 03-03-02 05:31

Jeg syntes at Rat Race er god.

Der er god humor og det svinger godt mellem gode jokes og dårlige.
Det hard-core hold som de har samlet til denne film er perfekt.

Især ham fætteren med piercing.. damn jeg har haft mange grinere med mine
venner, med den måde han talte på.

Og endelig en "ny" role til Mr. Bean.. her er han skæg uden at man har lyst
til at slå ham ud af planetens kredsløb med et baseball bat. Good 4 U
Mr. Bean

Men alt ialt, en god griner og god underholdning

- michel

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 03-03-02 18:11

"Silver" skrev i en meddelelse

> Jeg har lige set filmen og jeg må indrømme at jeg flere gange lå på gulvet
> krampetrækninger over filmen, jeg syntes at den er for skæg, der fokuceres
> rimeligt meget på Rowan Atkinson i de trailers man kan se på tv

Jeg så filmen i sommer i USA og undrede mig faktisk over, at det i DK er
fremstillet som om der er en RA film. Det synes jeg nemlig, som du antyder
så langt fra det er.

Jeg kan huske at vi snakkede om, at en af filmen kvaliteter var, at RA for
en gangs skyld ikke skulle bære alt det sjove selv. Han er sjov i små
mængder, så det er Rat Race held, at der er så mange andre sjove figure med.

Faktis synes jeg det er en af de sjoveste film jeg har set længe.

Kåre

Fra : MT

Dato : 03-03-02 21:32

Hej igen...

Jeg er enig med dig...

Jeg tror også at man kommer til at se de "brødre" igen i en anden
sammenhæng...

-michel

Fra : Per Kristensen

Dato : 04-03-02 08:47

> [...]
> familie kører galt i hitlers bil og ender....ja dem som har set den og
> syntes den er god vil nok trække noget på smilebåndet ligenu over den

Enig! Hitler-biker scenen med Lovitz er noget nær det sjoveste jeg
nogensinde har set! Rowan Atkinson er ikke særlig sjov, men det er der andre
der er.

De 3 gyldne regler når man er på langtur:
1. Stop aldrig ved et Barbie museum
2. Køb altid et egern
3. Tag aldrig et lift med en organ transport