Rambus Ram
Fra : Rune Nielsen

Dato : 02-03-02 20:42

Er det bedst med Rambus Ram, DDR Ram eller SD Ram til spil ????

Tak på forhånd.

Rune

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 02-03-02 23:32

Det er spørgmål hvad cpu du vil have ?

Mvh
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 03-03-02 10:06

http://62.89.2.29/nyheder.asp?nID=2502&s=1

Fra : ht

Dato : 04-03-02 19:11

"peet_dk" <svar i gruppen!> wrote in news:3c81e777$0$249
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> http://62.89.2.29/nyheder.asp?nID=2502&s=1>

Og det er ikke kun for Intels egne boards???

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-02 15:53

> Og det er ikke kun for Intels egne boards???

det ved jeg ikke... Men jeg køber ihvert tilfælde DDR ram mobo....

Fra : Jakob M

Dato : 05-03-02 16:09

> Og det er ikke kun for Intels egne boards???

Det er for alle Intels chipsets, og pt er det kun Intels chipsets der
benytter RDRAM.

Mvh
Jakob