opstillingen mellem PC, modem og Switch!?
Fra : Andrew

Dato : 02-03-02 20:14

Hej

Har jeg forstået opstillingen rigtigt:

(Kabelmodem)-----RJ-45----> SWITCH-->UPLINK-PORT

(Computer 1)-------RJ-45----> SWITCH
(Computer 2)-------RJ-45----> SWITCH

Nu skulle begge computere kunne komme på internettet (forudsagt at der er 2
dynamiske IP-adresser)???

Mvh Anders

Fra : Steen Suder

Dato : 02-03-02 20:26

Andrew wrote:

> [...]
> (Computer 2)-------RJ-45----> SWITCH
>
> Nu skulle begge computere kunne komme på internettet (forudsagt at der er 2

Hvis ellers det er den samme switch, ser det ikke helt dumt ud

--
Steen Suder "We reject kings, presidents and voting.
http://www.suder.dk/ We believe in rough consensus and running

Fra : FH

Dato : 02-03-02 21:44

On Sat, 2 Mar 2002 20:13:54 +0100, "Andrew" <andvalen@post.tele.dk>
wrote:

>Har jeg forstået opstillingen rigtigt:
>
>(Kabelmodem)-----RJ-45----> SWITCH-->UPLINK-PORT

Det er jeg ikke helt sikker på - har du signal (lys i diode) for
forbindelse?
Jeg har selv P@ og fra modem'et går der et straight kabel til
netkortet i serveren - jeg ville gå ud fra, dit stik skal i en "alm"
port i switch'en

>Nu skulle begge computere kunne komme på internettet (forudsagt at der er 2
>dynamiske IP-adresser)???

Korrekt.

--
Flemming H.