hjemesiden... noget galt...
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 02-03-02 19:06

der er et eller andet rivende galt på hjemmesiden
www.dk-fritid-dyr-kat.dk...
når jeg kommer ind på den er den øverste menu og den venstre side menu fin
nok... men resten er proppet ned i bunden under venstre sidemenu....
JEEETTE........... skal den være sådan??

--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Denise

Dato : 02-03-02 19:21

Hej Sabina
Ja, det har jeg også fået den til, men kunne ikke gentage successen, men det
var efter
jeg havde oprettet en af misserne og skulle gå ud, så jeg ved ikke om det er
lavet.
Hilsen Denise

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 02-03-02 19:26

uuunderligt... nu er den normal igen*G*
det var forresten kun forsiden den er gal med.....

Fra : Jette

Dato : 02-03-02 20:02

"Sabina Hertzum" skrev:
> [...]
> nok... men resten er proppet ned i bunden under venstre sidemenu....
> JEEETTE........... skal den være sådan??

Nej, hi! .... det skal absolut ikke være sådan... men jeg sad lige og
eksperimenterede lidt med placering af de enkelte ting... det skulle være ok
nu

Mvh. Jette