Wap-problemer med Alcatel 501
Fra : Christian Sørensen

Dato : 02-03-02 18:40

Hejsa!

Jeg er den i øvrigt glade ejer af en Alcatel 501 mobilos. MEN jeg kan ikke
finde ud af at få den til at "wap'pe". I min manual står der, at jeg skal
trykke på "OK" og derefter gå ind i menuen "Internet". Godt nok. Men hvad
så, når denne menu mangler? Den er der simpelthen ikke!?

Hjælp!

Mvh.
Christian

PS: Min softwareversion hedder 124 03

Fra : Mobilunlock

Dato : 02-03-02 20:07

Hej..
Jeg tror at en software- opdatering vil hjælpe dig..
Og det kan jeg klare for dig, for 100kr incl. Moms.

Med Venlig Hilsen
Dragan
= : o)

Mobilunlock
www. mobilunlock . dk
Mobilunlock@Hotmail.Com
Tlf. (+45) 61182646

Fra : Christian Sørensen

Dato : 02-03-02 20:24

Hej Dragan

Det er bestemt meget pænt af dig at tilbyde, formedelst en ubetydelig sum,
at hjælpe mig.

Jeg synes dog på en måde ikke, at det kan være rimeligt, at jeg skal betale
(ekstra) for noget, som telefonen bare skulle kunne - i hvert fald blev den
da solgt som en wap-telefon, og min manual forudsætter jo også, at den
omtalte Internet-menu eksisterer. Så jeg tænkte bare, at jeg måske kunne
gøre et eller andet for at få den frem. Hvis jeg skal til at betale for det,
så tror jeg, at jeg smutter tilbage til forhandleren med den...

Er der ikke andre, som har købt denne telefon, hvor menuen også mangler?
Hvad gjorde I?

Mvh. Christian