Problemer efter batt. skift !
Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 02-03-02 17:23

Hej NG
Jeg har skiftet bios batt. + cd-drev ved første øjekast uden problemer, men
nu kan jeg ikke få kontakt med mit interne modem, samt, tror jeg nok,
onboard grafikkort. Jeg kan i hvert fald kun køre med en opløsning på 640 x
480.
I min bios har jeg "onboard modem" slået til kan det have betydning?
Jeg kan ikke finde navnet på mit bundkort, men det er fra Intel og med en
500 mhz celeron processor?
Kan nogen hjælpe eller er det rent volapyk !
På forhånd tak
Jesper

Fra : Frank Andersen

Dato : 03-03-02 00:23

Du har måske nulstillet din bios.
Måske skal du et sted slå dit onboard modem fra i bios og måske tildele en
IRQ til VGA i bios ?

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 03-03-02 21:17

Mit skærmkort har fået tildelt IRQ 4, betyder det at dette ikke er
problemet, eller hvad?