Rigsdaler værdi idag
Fra : Steen Mortensen

Dato : 02-03-02 17:01

Jeg har set dette spørgsmål og mener at nogen i denne gruppe havde et
svar engang.....
Hvad ville en Rigsdaler være værd idag?
Svar eller henvisning ville være meget værdsat
Steen Erik

Fra : Bent E.

Dato : 02-03-02 20:47

> [...]
> svar engang.....
> Hvad ville en Rigsdaler være værd idag?
> Svar eller henvisning ville være meget værdsat

Køb/lån "Mark og Skilling, kroner og øre" af Poul Thestrup.
Kan købes på landsarkiverne til ca. 50 kr.

Mvh.
Bent E.

Fra : Jean Seeberg

Dato : 02-03-02 23:11

Jeg ved ikke rigtig om denne side kan give dig svar på spørgsmålet, men den
er eller rigtig med hensyn til visdom om mønter.

http://www.gladsaxegymnasium.dk/2/ordbog.htm

Hilsen Jean