London-kondomer - Hvor?
Fra : Stuffy

Dato : 02-03-02 16:02

Hej

Jeg ville gerne købe London-kondomer så billigt som muligt i stor mængde.

Jeg har set på i en butik på Istedgade til 2 kr pr stk, men kan det gøres
billigere?

Nogen der ved hvem der importerer dem?

Hilsen Jimmy

Fra : Henrik Andersen

Dato : 03-03-02 03:22

Hvad dælen er London kondomer??

Henrik

Fra : Stuffy

Dato : 03-03-02 17:20

> Hvad dælen er London kondomer??

Det er kondomer af mærket London.
Det skulle være de prostitueredes foretrukne mærke pga. pris, kvalitet og
mængden af glidecreme.

Hilsen Jimmy

Fra : Mic

Dato : 04-03-02 23:19

Og du vil købe i massevis, fordi du er ved at starte et bordel?? Eller
hvad???

Mvh

Mic