En lille opgave!!
Fra : Bjarke Kjeldsen

Dato : 02-03-02 16:07

Hej gruppe

Jeg er ikke ekspert i FP og håber nogen kan hjælpe mig.

Jeg har lavet en formular på min side hvor de indtastede oplysninger fint er
havnet i min mailboks. Alt har været OK og har virket efter hensigten.

Nu er situationen imidlertid blevet en anden. Ved formularen står der
"[FrontPage Gem resultater-komponent] og når jeg trykker på send får jeg en
meddelse om at "The page cannot be found".

Er der nogen der kan sige mig hvad jeg har gjort galt?

Venlig hilsen

Bjarke

Fra : Kurt Nielsen

Dato : 02-03-02 16:10

"Bjarke Kjeldsen" <kjeldsen@esenet.dk> wrote in message
> Er der nogen der kan sige mig hvad jeg har gjort galt?

Har ingen anelse. Du sidder med koderne til din side og du aner ikke hvad
problemet er, hvordan tror vi skal kunne finde ud af uden at kende koderne?
Upload siden så vi kan se den og skriv igen.

Mvh
Kurt

Fra : Henrik Høegh

Dato : 02-03-02 18:02

Hey,

Det lyder som om der er noget galt med din frontpage Ext på serveren. (hvis
det er på serveren den melder fejlen.) Hvis det er lokalt, skal du have
installeret dem på din maskine, eller rekonfigureret dem.

Venlig hilsen
Henrik Høegh