Skørt A7N266-E (med A7N266 bios)
Fra : Hans Henrik Jensen

Dato : 02-03-02 12:30

Jeg har lige købt et A7N266-E bundkort og det kører kanon. Jeg opdagede bare
at der var kommet et par nye bios versioner, der skulle fixe nogle bugs der
ikke lød så dårligt.

Jeg fik dog et problem da jeg skulle til at flashe fordi ifølge asus update
så var boardet et A7N266 og ikke et A7N266-E og ville derfor ikke flashe..

Men boardet er med 100% sikkerhed et -E board, det kan jeg vide fordi det
har onboard lan og dolby digital

Jeg tror jeg muligvis kan få DOS flasheren til at flashe, men jeg ved ikke
rigtig om jeg har mod på det.

Nogen der har prøvet noget lignende?

//HHJ

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 02-03-02 13:00

Mine personlige erfaringer siger mig, at hvis du er 140 % sikker på, at dit
mobo er den model du antyder, så kan du rimeligt smertefrit flashe.

Men du skal være sikker !!

Jeg har personligt igennem mine snart 10 år som teknikker m.m. "brændt" 4
mobos af, pga. forkert BIOS opdatering.

Så hvis du er i tvivl, og skidtet ellers virker, så lad være....

Det er min holdning

Michael

"Hans Henrik Jensen" <flipflop_hhj_n_o_spam@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3c80b712$0$237$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : -=Madsen=-

Dato : 02-03-02 16:59

Jeg havde samme problem med et A7V133
http://home3.inet.tele.dk/star/bios.htm

Det er bare af flashe fra dos.... så det er ikke første gang Asus har lavet
en bøf...

Fra : Svend Jørgensen

Dato : 03-03-02 19:19

"Hans Henrik Jensen" <flipflop_hhj_n_o_spam@hotmail.com> wrote in message news:3c80b712$0$237$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jeg fik dog et problem da jeg skulle til at flashe fordi ifølge asus update
> så var boardet et A7N266 og ikke et A7N266-E og ville derfor ikke flashe..

Jeg har haft samme oplevelse med a7n266-E, flash løs !

--
Svend

Fra : Hans Henrik Jensen

Dato : 05-03-02 21:55

Har flashet det ..

Giver ikke den store forskel, men nu siger den da a7n266-e i bios :)

//HHJ