Grønne hoveder ;-)
Fra : Birgitte

Dato : 02-03-02 11:09

Hej alle

Jeg var lige en tur forbi dyrlægen igår med alle killingerne, de skulle re
vaccineres, nogle skulle også have Rabis vaccine og andre skulle
neutraliseres.
Idag står jeg med 4 hængehoveder *S* 4 stk blev neutraliseret og
øremærket, men de har alle taget det fint.
Dog har de været lidt slappe i bentøjet, men er nu ved at vågne op til nye
narrestreger.
Hvis der er nogen her på listen, der høre om nogen der ønsker sig en norsk
skovkat kastrat, har jeg en tæskelækker rødhvid dreng på 14 uger.
Thihi lige i øjeblikket ser han ikke så lækker ud,- da han har grønne øre
pga øremærkningen, men man kan gå ind på www.truetrust.dk og se billeder af
ham. Han skal koste 3000,- og vil være færdig vaccineret ved købet.
Missehilsner fra Birgitte

---
DK. True Trust

Fra : Louise Viborg

Dato : 02-03-02 15:34

Hej Birgitte!
Hold op med det! Du ved godt hvor vild jeg er med El Camaro, den lille
charmetrold

Nå, jeg gad godt se alle de små hængehoveder Men nu er det vel også
snart ved at være tid til at de fleste skal flyve fra reden?

Håber I har det rigtig godt

Knus
Louise & og en hilsen til Journey fra Vianna, som stadig er lidt
småforelsket ))
http://www.shunozahra.dk

Fra : Kate

Dato : 02-03-02 21:21

Stakkels misser at sådan få maling i hovedet
Nå, håber de har det godt igen, nu.
Godt det er en skovkat du har til salg. Selvom de også er skønne, så er
det altså MCO der få mig til at savle mest. Godt Sofie ikke kan læse
med nede fra sin tøjbunke så havde den stået på sømpose. Hun har gjort
mig klart at Lante er den sidste kat som flytter ind i hendes hjem

Kate