Telmore? Godt eller skidt?
Fra : Daniel J.

Dato : 02-03-02 10:33

Hej NG!

Jeg har i tankerne at skifte fra Orange til Telmore.

Derfor vil jeg gerne høre jeres mening om Telmore (gode/dårlige), og
om hvor lang tid der går før jeg modtager et SIM kort fra Telmore.

På forhånd tak!

Daniel J.

Fra : Cassandra

Dato : 02-03-02 11:25

hejsa Daniel

jeg har kun gode erfaringer med Telmore
de kører på TDC's net og har en god dækning der hvor jeg kommer.
Det med leveringstid kan jeg ikke svare på, har selv været med fra Starten
af,
og der tog det 2 dage før mit nye kort kom ( dog med et nyt nummer, man
kunne ikke flytte det gamle nummer dengang )

Mvh
"Cass"

Daniel J. <danielj@oncable.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:cb73d76c.0203020133.79b09c1@posting.google.com...

Fra : Dennis Lange

Dato : 02-03-02 13:19

"Daniel J." <danielj@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Derfor vil jeg gerne høre jeres mening om Telmore (gode/dårlige), og
> om hvor lang tid der går før jeg modtager et SIM kort fra Telmore.

Jeg har kun positive erfaringer med Telmore.
Hvis du skal have et nyt nummer (altså ikke beholde det gamle) går der 2-3
dage inden du har det nyt. Hvis du vil overføre det gamle skal du nok regne
med lidt mere, sådan alt afhængig af i hvilket humør TDC er...

--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Fra : N/A

Dato : 02-03-02 14:21

Fra : Alex Tiedemann

Dato : 02-03-02 14:21

Hej,

Hans Pedersen wrote:

>Dette har jeg gjort, og det har jeg ikke fortrudt.
>Der gik bare rigtig lang tid før overflytningen blev en realitet.

Også her gik der lang tid, før nummeret blev flyttet fra Orange til
Telmore, næsten 3 måneder.
Skrev til sidst til direktøren for Telmore, som ordnede det på et par
dage.
Det var åbenbart TDC som var flaskehalsen ved overflyttelsen.

Har hellerikke fortrudt overflytningen.
Godt er det bla. at man selv kan vælge, hvor stort et beløb man vil
sætte ind på sin konto med taletid.

--
Mvh.
Alex T.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 02-03-02 17:45

Alex Tiedemann <Xati@polsas.dkX> wrote in

> Det var åbenbart TDC som var flaskehalsen ved overflyttelsen.

ligesom med så mange andres overflytninger :(

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Samleobjekt

Fra : Leif & Susanne

Dato : 02-03-02 14:30

Daniel J skrev
> Jeg har i tankerne at skifte fra Orange til Telmore.
> Derfor vil jeg gerne høre jeres mening om Telmore (gode/dårlige), og
> om hvor lang tid der går før jeg modtager et SIM kort fra Telmore.

Vi har lige skiftet fra Orange til Telmore
Orange har god service og bekræfter overførsel.
Telmore oprettelse fungerede fint, vi modtog nyt simkort ca. 14 dage før
dato for overførsel & der blev sendt en e-mail den dag da overførsel var
foretaget, med meddelelse om at vort nye simkort ville være aktivt indenfor
1 time.
Vi måtte leve med at mobilnr. ikke virkede i ca. 7 timer den dag overførsel
skulle foretages.

Venlig hilsen
Leif & Susanne

Fra : Kong Kent

Dato : 02-03-02 15:49

Hej Daniel

> Jeg har i tankerne at skifte fra Orange til Telmore.

Fornuftigt tiltag.

> Derfor vil jeg gerne høre jeres mening om Telmore (gode/dårlige), og
> om hvor lang tid der går før jeg modtager et SIM kort fra Telmore.

Jeg har lige siden jeg købte min mobil haft Telmore, simpelthen fordi de er
de billigste, og jeg har endnu ikke haft problemer med dem. De kører, som
allerede er blevet sagt, på TDCs net, og det kører fortrinligt.

Jeg skulle som sagt ikke have overflyttet nummer, men bare have et nyt, og
der gik kun 2 dage fra jeg bestilte på nettet, til mit SIM-kort lå i
postkassen. "I've never looked back since..." *GG*

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : Frowner

Dato : 02-03-02 16:49

GODT!

Fra : Per Velschow

Dato : 03-03-02 16:09

"Daniel J." <danielj@oncable.dk> wrote in message
> [...]
>
> Derfor vil jeg gerne høre jeres mening om Telmore (gode/dårlige), og
> om hvor lang tid der går før jeg modtager et SIM kort fra Telmore.

Jeg skiftede netop fra Orange til Telmore for et par uger siden. Kort efter
anmodningen om skiftet fik jeg et brev fra Telmore der angav at jeg ville få
overført mit nummer fra Orange d. 15/2 hvilket var lige godt en måned efter.
Overflytningen skete den lovede dag - dog var jeg uden forbindelse i omkring
12 timer på selve dagen.

Det kører fint hos Telmore. Der er dog en enkelt ting du skal være opmærksom
på. Hvis du har en Nokia og er glad for at beskeder på telefonsvareren vises
med et særligt ikon, så skal du måske lige overveje om du vil skifte.
Telmore tilbyder ikke denne service. Læs mit indlæg (og svarene) med titlen
"Telmore + 6210 + talebesked i display" fra 15/2.

/Per

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 03-03-02 17:38

"Per Velschow" <per@NOvelschowSPAM.com> wrote in

> [...]
> du måske lige overveje om du vil skifte. Telmore tilbyder ikke
> denne service. Læs mit indlæg (og svarene) med titlen "Telmore +

hvilket er fordi TDC's system sutter for vildt mht. standarder for
den slags...

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Samleobjekt

Fra : Karen

Dato : 04-03-02 14:58

> [...]
titlen
> "Telmore + 6210 + talebesked i display" fra 15/2.

Vil det så sige at man bare får en sms-besked eller at man slet ikke får
besked om at der ligger en tlfsvarerbesked?

Karen

Fra : Fischer

Dato : 04-03-02 15:22

> Vil det så sige at man bare får en sms-besked eller at man slet
> ikke får besked om at der ligger en tlfsvarerbesked?

Ja, man får en alm. SMS.

*Fischer

Fra : Henning og Anja

Dato : 04-03-02 20:04

"Per Velschow" <per@NOvelschowSPAM.com> wrote in message
> [...]
titlen
> "Telmore + 6210 + talebesked i display" fra 15/2.

TDC og Telia har samme "problem".. Der får man også "kun" en SMS og ikke et
icon i display..

Fra : Stig Mortensen

Dato : 05-03-02 10:26

Jeg har nu haft Telmore i 16 mdr. (Helt fra de startede) og der har
aldrig været problemer af nogen art.

mvh
Stig

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 05-03-02 17:49

stig@mortensen.dk (Stig Mortensen) wrote in

> Jeg har nu haft Telmore i 16 mdr. (Helt fra de startede) og der har
> aldrig været problemer af nogen art.

har dit telefonsvarer ikon virket ?

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Samleobjekt

Fra : Stig Mortensen

Dato : 07-03-02 15:20

Henrik Stidsen <s-p-a-m@spammer.dk> wrote in message news:<Xns91C8B5134868Chstidsen@212.54.64.134>...
> stig@mortensen.dk (Stig Mortensen) wrote in

> har dit telefonsvarer ikon virket ?

Nej, det gør det ikke på TDC's net.

/Stig

Fra : Per Velschow

Dato : 08-03-02 03:48

> Nej, det gør det ikke på TDC's net.

Mon så ikke du besvarede det forkerte indlæg? :)

/Per