Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Mit Ixus er gået bort *suk*
Fra : Lotte Streton

Dato : 02-03-02 10:24

Mit Ixus er gået bort..
Jeg har et gammelt Ixus som pludseligt er gået i sort og står og blinker H.
Jeg kan ingenting heller ikke slukke det. Batteriet er nyt.
Brugervejledningen kan jeg selvfølelig ikke finde. Findes der een derude som
har en god ide?

Lotte Streton
www.streton.dk

Fra : Lotte M

Dato : 03-03-02 13:55

"Lotte Streton" <lotte@streton.dk> skrev

> Mit Ixus er gået bort..

Jeg kondulerer!

> [...]
> Jeg kan ingenting heller ikke slukke det. Batteriet er nyt.
> Brugervejledningen kan jeg selvfølelig ikke finde. Findes der een derude som

Har du prøvet at pille batterierne ud, vente lidt og sætte dem i igen og så
tænde kameraet?

Under alle omstændigheder ville jeg kontakte Canon (de har vist en formular
på deres hjemmeside) og spørge om de kender den pågældende fejl og
hvad du eventuelt kan gøre.

--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk

Fra : Lotte Streton

Dato : 05-03-02 20:06

"Lotte M" <info@lotte-m.dk> skrev i en meddelelse
> Har du prøvet at pille batterierne ud, vente lidt og sætte dem i igen og

> tænde kameraet?

yeps, desværre uden effekt

> Under alle omstændigheder ville jeg kontakte Canon (de har vist en
formular
> på deres hjemmeside) og spørge om de kender den pågældende fejl og
> hvad du eventuelt kan gøre.

Kameraet eksisterer ikke længere på deres hjemmeside, men jeg prøver at
kontakte dem...

Lotte Streton

Fra : HSC

Dato : 06-03-02 16:13

Hvis du er hurtig kan du nå at købe et som er til salg på www.qxl.dk

http://www.qxl.com/cgi-bin/qxlhome.cgi/DA/QXL/PR/Q1011463390/_25438591

Fra : Lotte Streton

Dato : 08-03-02 18:30

"Lotte Streton" <lotte@streton.dk> skrev i en meddelelse
> Mit Ixus er gået bort..

Og jeg har nu fået svar fra Canon: send det på værksted
(Og så ved jeg jo godt at jeg lige så godt bare kan købe et nyt kamera, ØV)

Lotte Streton
www.streton.dk

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 08-03-02 23:50

Lotte Streton wrote:

> Og jeg har nu fået svar fra Canon: send det på værksted
> (Og så ved jeg jo godt at jeg lige så godt bare kan købe et nyt
> kamera, ØV)

Det er da ikke sikkert, det kan være en baggatel, som kan repareres
billigt, og man kan bede om at få et reparationtilbud.