Elmevej-5@mail.dk
Fra : ...

Dato : 02-03-02 08:03

adresse elmevej-5@mail.dk vedr indlæg om Peter Hansen. Jeg øver mig
for hvorfor optræder jeg mon ikke med afsender?
Jette

Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 02-03-02 17:03

"..." <Elmevej-5@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> adresse elmevej-5@mail.dk vedr indlæg om Peter Hansen. Jeg øver mig
> for hvorfor optræder jeg mon ikke med afsender?
> Jette

Det er fordi du ikke har udfyldt rubrikkerne i din nyhedslæser - og måske
skrevet noget forkert.?

Fra menulinien skal du vælge: Funktioner / Konti... De flere punktummer
betyder at der kommer flere valg i det efterfølgende vindue, hvor du vælger
fanen Nyheder og markere kontoen.

Så trykker du på knappen til højre med "Egenskaber" og får endnu et nyt
vindue op og kan vælge mellem fire faner, der dog står på Generelt, hvor du
kan navngive din konto efter eget valg i øverste linie.

Nedenunder er der fire felter:
Navn: Dit navn (brug også efternavnet - der er så mange der hedder Jette
)
E-mail adresse: Din adresse evt. invalideret - selv om jeg ikke ynder
metoden.
Svar-dresse: Din adresse - og den skal være korrekt, selv om den ikke
behøver at være den samme som hovedadressen, men kan være en web-baseret som
f.eks. hotmail, der kan skiftes ud når det bliver for voldsomt med
reklame-spam.

Voila.!

Da emnet hører til der er der sat FUT til
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express hvor til yderligere debat
henvises.

Med venlig hilsen Poul Erik Jensen
genealogi@kulturel.dk
http://www.image.dk/~jep