Nokia 3310 Intet i display
Fra : rbn

Dato : 02-03-02 00:46

Hej

Jeg er kommet til at tabe min telefon på jorden, nu skriver den intet i
displayet når jeg tænder den, jeg kan godt komme ind i telefon og få den
til at ringe og ringe op, men kan ikke se hvad der stå, er der nogen der
kender ette problem og hvad man an gøre ved det.

På forhånd tak
René

http://www.kandu.dk/

Fra : D

Dato : 02-03-02 00:52

Nyt display vil jeg tro.
Mvh D

Fra : helloo.dk

Dato : 02-03-02 06:13

Måske har dit display bare rystet sig løst.. Prøv engang at åbne telefonen
og chek om dit display sidder rigtigt fast..

--
helloo.dk åbner alle Nokia telefoner for kun 100,- kr.
Se også www.helloo.dk

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 02-03-02 10:50

> helloo.dk åbner alle Nokia telefoner for kun 100,- kr.
Hæhæ det dækker garantien da ikke.......

Sorry kunne ikke lade være...
--
Mvh.
Hans-Jacob