Foredrag om katteadfærd i Århus
Fra : Katrine_Nederby

Dato : 02-03-02 01:01

Hej Gruppe.

Jeg har sakset dette her fra Dyreværnets medlemsblad (Vore Dyr):

"Foredrag om katteadfærd.
Dyrlæge Bente Iversen holder foredrag fredag d. 8. marts kl. 19.00-22.00
på Hovedbiblioteket, Mølleparken, 8000 Århus C

Gratis entre.
Der bliver mulighed for at stille spørgsmål.
Kom i god tid!

Arrangeret af Dansk Dyreværn Århus i samarbejde med FO-Århus"

Jeg kender ikke selv den nævnte dyrlæge, men har da tænkt mig at stikke
snuden indenfor. Man kan vel kun blive klogere

Mange missehilsner, Katrine (som idag har fået sin pc igen efter 7 ugers
fravær).

http://www.kandu.dk/

Fra : Lindes

Dato : 07-03-02 18:35

"Katrine_Nederby" skrev:
> "Foredrag om katteadfærd.
> Dyrlæge Bente Iversen holder foredrag fredag d. 8. marts kl.
19.00-22.00
> på Hovedbiblioteket, Mølleparken, 8000 Århus C
> Gratis entre.

Jeg regner med at tage ud til foredraget, og ville lige høre om der er
andre her fra gruppen som også skal til dette foredrag ???
Det ville jo være sjovt hvis vi kunne mødes...

Med venlig hilsen
Charlotte, der håber at møde andre fra gruppen..

Fra : Trine

Dato : 08-03-02 12:54

og kan jeg få passet den mindste så komme jeg også

Trine, ejer af de smukke katte Watsson og Mille

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 07-03-02 18:49

Både kæresten og jeg skal helt klart med.....så ses vi jo

--
Camilla Christiansen

www.snabe.dk/camilla

Fra : Lindes

Dato : 08-03-02 16:57

Jamen det lyder jo allerede som om vi er nogle stykker herfra
gruppen..
Men hvordan kan vi genkende hinanden ??

Med venlig hilsen
Charlotte

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 08-03-02 17:01

Ja Katrine mødte jeg jo til kattetræffet, men ellers er jeg en ikke så høj
pige med med briller og kort brunt hår og har en sort fleecejakke på.

--
Camilla Christiansen

www.snabe.dk/camilla

Fra : Camilla Scharff

Dato : 08-03-02 17:27

"Lindes" <charlote@get2net.dk> skrev...
> Jamen det lyder jo allerede som om vi er nogle stykker herfra
> gruppen..
> Men hvordan kan vi genkende hinanden ??

I kan vel tage en pels-/tøjmus på - ligesom vi gør på udstillingerne

Mvh. Camilla

Fra : Lindes

Dato : 10-03-02 11:30

Hej Camilla og Katrine

Ville bare lige sige tak for sidst..
Hvor var det hyggeligt at møde jer i fredags til foredraget i Århus..
og sikke et pudsigt sammentræf, at jeg lige præcis kom til at sidde
ved siden af jer..

Var der egentlig andre her fra gruppen, som var ude og høre foredraget
??

Med venlig hilsen
Charlotte