Hundevits
Fra : John

Dato : 26-01-01 20:12

Well, OT, men kunne ikke nære mig:

1. Hos dyrlægen: - Min hund har det med at jage folk på cykel, hvad skal jeg
gøre? - Har du prøvet at tage cyklen fra den?

2. Hvad er det der har 4 ben og en arm? En glad Pittbull-terrier.

Nethilsen og god weekend!.
Jhn
"Realiteterne er det, som ikke forsvinder, selvom man holder op med at tro
på det"

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 22-04-01 11:02

*FASAG*