voicechat
Fra : Random2u

Dato : 01-03-02 23:33

Hejsa

Håber der er nogle her som kan hjælpe mig.
Jeg havde engang et script, som jeg brugte på min hjemmeside, så dem
som kom ind på siden kunne snakke med mig.

Er der nogle som ved hvor jeg kan finde sådan et???

Mvh
R2u
ICQ 14367347

Fra : Camilla Scharff

Dato : 02-03-02 00:03

"Random2u" <random2u@SoftHome.net> skrev...
> Jeg havde engang et script, som jeg brugte på min hjemmeside, så dem
> som kom ind på siden kunne snakke med mig.
> Er der nogle som ved hvor jeg kan finde sådan et???

Nu beskæftiger Frontpage-nyhedsgruppen sig godt nok ikke meget med scripts
som sådan, men et lille tip kan du vel få - Google er din ven!!
En søgning på www.google.com på ordene 'script+voicechat' gav denne søgning:
http://www.google.com/search?q=script%2Bvoicechat&hl=da&lr= - mon ikke du
finder det du søger dér?

Mvh. Camilla

Fra : Random2u

Dato : 02-03-02 13:05

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nu beskæftiger Frontpage-nyhedsgruppen sig godt nok ikke meget med scripts
> som sådan, men et lille tip kan du vel få - Google er din ven!!

Først undskyld for min fejl post her.

Tak Camilla men der er desværre ikke nogle script, på den søgning ved
google.

R2u
ICQ 14367347

Fra : N/A

Dato : 02-03-02 15:12

Fra : Random2u

Dato : 02-03-02 15:12

"Jonas Astrup - html.dk" <jonas.usenet@html.dk> skrev i en meddelelse

> Nr. 8 paa den foerste side: "Adding Voice Chat To Your Site"
> http://www.tripod.lycos.com/build/better_builders/newsletters/news_38.html
>
> Var det ikke det du ledte efter?
>
> Mvh
> Jonas