Undskyld
Fra : Birgitte

Dato : 01-03-02 22:38

Hej Anya
Jeg har prøvet at sende til dig privat, men det lod sig ganske enkelt ikke
gøre, så du får saret her igennem.
Jeg har lige kigget i NG, for at se om jeg ikke har svaret
på nogen af dine indlæg, og det kan jeg da se, at jeg har.
Jeg færdes ikke så meget på NG, og til tider går der flere dage hvor jeg
ikke har tid til at læse og skrive eller besvare indlæg.
Derfor bliver det også nogen gange tilfældigt hvad jeg lige falder over af
interesse.
Så det har hverken noget med dig, dine katte eller dine indlæg at gøre, blot
er det for mig tiden der bestemmer hvad jeg har i overskud.

< Hej Birgitte !
< Måske er det ubegrundet, hvad jeg vil spørge dig om : Jeg har lagt
<mærke til, at du meget sjældent reagerer på mine indlæg.
<Er der nogen grund til dette, eller er det blot tilfældigt ?
< Kan du have en rigtig god weekend.
< Venlig hilsen
< Anya Knudsen.

Og et stort undskyld til Jer andre, at I skulle indvies i private beskeder.
Missekram fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : AEK

Dato : 01-03-02 23:13

Hej Birgite !

Det var ikke helt så alvorligt, som det var skrevet...*S*
Grunden til, at jeg spurgte var, at jeg flere gange har drillet dig i indlæg
med, at jeg ville " bortføre " Don Ramiro til udstillingen i Hedensted.
Det reagerede du ikke på - derfor ville jeg lige høre ad, om der var liv i
dig...*S* m.h.t. mig.

Hvilken dag i Hedensted , regner I andre med, at vi skal mødes ?

Sengen kalder nu - op i morgen tidlig.

Godnat fra os i esbjerg.

Fra : Trine Piltoft

Dato : 01-03-02 23:28

> Hvilken dag i Hedensted , regner I andre med, at vi skal mødes ?

Jeg kommer om fredagen - og jeg har Tøsen med hvis nogen skulle have
lyst til at beundre hende :0)
Jeg er nok nødt til at lade være med at tage en mus på, for jeg skal gå
steward....

Hilsen Trine
Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Pernille Scharff

Dato : 02-03-02 10:15

Hej Trine,

> Jeg er nok nødt til at lade være med at tage en mus på, for jeg skal

> steward....

Jeg skal også gå steward om fredagen, men jeg overvejede nu om jeg ikke
kunne montere en mus et sted alligevel - jeg mener, hvis vi skal flytte
rundt på killinger og ungdyr så må en løsthængende mus da være lige
sagen til at charmere dem ikke *G*

/Pernille

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 01-03-02 23:40

"AEK" <5678@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilken dag i Hedensted , regner I andre med, at vi skal mødes ?

*fnis* jeg skal til Hedensted begge dage - skal jo nødigt gå glip af for
meget.

Men da det jo nok ikke er alle, som kommer begge dage - så må vi vil hellere
aftale noget, både lørdag og søndag?
Men under alle omstændigheder tager jeg mus på.

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 02-03-02 10:55

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> wrote in message

> [...]
hellere
> aftale noget, både lørdag og søndag?
> Men under alle omstændigheder tager jeg mus på.

Øhm er det ikke fredag og lørdag der er udstilling? Det er langfredag om
fredagen... Og jeg regner med at komme om fredagen, der er pelsbunker OG
rigtige katte på en gang

Hilsen
Lisbeth
--
~~~~~No outfit is complete without a few cat hairs~~~~~
http://www.cutiecats.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 02-03-02 18:54

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Øhm er det ikke fredag og lørdag der er udstilling? Det er langfredag om
> fredagen... Og jeg regner med at komme om fredagen, der er pelsbunker OG
> rigtige katte på en gang

Doh! Selvfølgelig Lisbeth - det var en lille tastefejl *G*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Birgitte

Dato : 02-03-02 00:47

Hej Anya
Dejligt at du forstod
Ha ha ha den med Don Ramiro var god, han er en rigtig lækker dreng, men
desværre har han en rigtig møjpels som ikke er til at styre.
Vi fik ham for en månede siden testet for HIP hvor han skulle i narkose for
at få taget røngten billederne, ved samme lejlighed blev han trimmet helt
kort hen over ryggen,- han ser rigtig yndig ud lige nu
Gad vide hvor mit svar til dig dengang blev af, da jeg er ret sikker på, at
jeg gav dig en tilbagemelding
Klokken er mange og jeg har det af H...... til har måtte gennemgå nok en
rodbehandling i samme tand med kun 14 dages mellemrum, nu synes jeg ikke det
er sjovt længere.
Sov godt.
Missekram fra Birgitte Stenskjær
"Som kommer til Hedensted på lørdagen hvor der er semilanghårskatte" Jeg
behøver vist ingen mus på tøjet, jeg er den med flest killinger *GG* Kig i
kataloget efter mit navn.

---
DK. True Trust

Fra : Grit Wessel

Dato : 02-03-02 10:50

> "Som kommer til Hedensted på lørdagen hvor der er semilanghårskatte" Jeg

Hej Birgitte

Må jeg anbefale dig at komme om fredagen i stedet for? Det er der vi andre
kommer med semilanghår

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Trine Piltoft

Dato : 02-03-02 10:52

> [...]
Jeg
> behøver vist ingen mus på tøjet, jeg er den med flest killinger *GG*

Hvis du kommer lørdag, kommer du altså til at konkurrere med
langhårskatte - det er semilanghår og siam om fredagen og korthår og
perser om lørdagen :0)

Jeg har ivertfald tænkt mig at komme fredag.

Hilsen Trine

Fra : Birgitte

Dato : 02-03-02 11:02

Tak tak tak for opmærksomheden *S* Jeg var overbevist om, at semilanghår var
lørdag.
Jeg glæder mig vildt til at udstille igen og have mere end 1 kat med.
Kunne de ikke udstillende her fra NG ikke gå i kaffeteriet og holde et
langbord, så vi alle kan nå at hilse på hinanden?
Det kunne jo gøres lige efter dommerbedømmelserne.
Bare et lille forslag.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Louise Viborg

Dato : 02-03-02 11:07

Jakob og jeg kommer om fredagen og har Catborg's Bobo og Vianna Gyldenløve
med

Mvh.
Louise Viborg
DK Shuno Zahra's norske skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Fra : Lindes

Dato : 03-03-02 17:21

Jeg vil mægtig gerne være med til jeres "musemøde" i Hedensted.. Jeg
regner med at komme begge dage - og have min lille Chillis med om
lørdagen..

Der er min første udstilling ) -så jeg vil nok være godt nervøs,
og regner med/ håber på at det vil være lidt mere overskueligt for
mig, hvis jeg tjekker tingene lidt ud først..

Hvordan bliver man egentligt steward ?? er det alle som kan melde sig
som steward, eller har de fast personale til dette ???

Med venlig hilsen
Charlotte

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 01-03-02 23:20

Næææ, jeg svarer da heller ikke på alle beskeder *s* - Ligenu har jeg 735
ulæste....og det er kun fra de sidste par dage *støøøøøøøn* Fordi jeg
faktisk ikke bør sidde ved computeren (har erhvervet mig en mindre
hjernerystelse...og den skulle gerne blive ved med at være mindre *grin*)

Såååå - jeg tror generelt ikke vi herinde tænker så meget på hvem det er vi
svarer, men svarer hvis der falder os noget naturligt ind...så er det i
hvertfald med mig

Rigtig god weekend til jer alle

Mette