Java GUI builder
Fra : Peter Lind

Dato : 01-03-02 22:31

Hejsa gruppe

Jeg er efterhånden ved at vænne mig af med at bruge NetBeans, da jeg har set
lyset i IntelliJ IDEA. Men jeg mangler jo så et værktøj til at redigere mine
GUI komponenter.
NetBeans er lige lovlig tungt at bruge udelukkende som GUI editor, og hvis
jeg kommer til at redigere (layout)koden i IDEA, ja, så smadrer NetBeans
mine ændringer, næste gang.

Så - spørgsmålet er - findes der overhovedet noget GUI editerings software
til Java, der ikke er afhængigt af et bestemt IDE, og findes der noget der
kan læse og forstå ens kode, så man ikke skal starte forfra, hvergang man
laver en ændring ?
Jeg kender overhovedet ikke til nogle produkter, så jeg er interesseret i at
høre om dem alle, kommercielle og Open Source.

På forhånd tak.

mvh
Peter Lind