Sørgeligt!
Fra : ulla

Dato : 01-03-02 21:51

Jeg kan se, at jeg hoppede fra "kandu" til Outlook, for at suge
til mig af den hundeviden, jeg håbede, jeg ville finde her i ng.

Tak til Jer, der i sin tid (5.2.2002) hjalp mig ud af min
forvirring - så jeg kunne komme på denne "direkte" form.

Jeg må med skam melde, at jeg synes, der er alt for meget hakkeri
her i ng ...
Tonen er meget grå, somme tider tangerende blåsort ...

Jeg har fået en masse ... blandet .. både godt (heldigvis) og
skidt, men jeg synes efterhånden, det grå er ved at få overtaget.

Så tak for denne gang.
Jeg kigger forbi en anden gang, og håber tonen har fået en lysere
farve, så jeg igen får lyst til at deltage.

Hilsen
Sannie

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 02-03-02 10:27

On Fri, 1 Mar 2002 21:50:53 +0100, "ulla" <ull@city.dk> wrotd:

> [...]
>
>Så tak for denne gang.
>Jeg kigger forbi en anden gang, og håber tonen har fået en lysere
>farve, så jeg igen får lyst til at deltage.

Hejhej hav det godt til vi ses igen

Fra : Kosmonauten

Dato : 02-03-02 13:08

"ulla" <ull@city.dk> skrev i en meddelelse
> Så tak for denne gang.
> Jeg kigger forbi en anden gang, og håber tonen har fået en lysere
> farve, så jeg igen får lyst til at deltage.
>
> Hilsen
> Sannie
Hej Sannie,
jeg håber da at du vil vende tilbage.
(Her kunne der så ha stået en masse bla bla om modsætninger der mødes osv
osv)
En god ting ved denne gruppe er at div. stridsøkser hurtigt bliver begravet
igen.
Vi mødes nok snart igen.

Hygge og God Weekend
Martin & Laika