SMS forsinkelser
Fra : Brian Luckow

Dato : 01-03-02 19:22

Hej!

Jeg har været tilfreds Sonofon kunde i mange år. Men jeg kunne spare en del
penge ved at skifte til en anden udbyder. Så jeg skiftede over til Club Blah
Blah... hvilket jeg hurtigt fortrød! Aldrig har jeg oplevet et mere
amatør-agtigt firma end dem. Så nu 2 måneder efter, er jeg nu sprunget over
til Tellmore.

Her har jeg så problemet med, at SMS'er sendt til mig, tit først ankommer
rigtigt mange timere senere. Det gælder SMS'er sendte fra Orange
abonnementer, om der også er problemer med andre abonnementer er jeg ikke
helt klar over endnu. Der var ingen forsinkelser da jeg havde Sonofon og
Club amatør.

Andre der har disse problemer med Tellmore?

-
Mvh., Brian Luckow