Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
KOM NU ,hjælp mig. TAK
Fra : DOT.COM

Dato : 01-03-02 19:00

Hjælp.

Håber en af jer kan hjælpe mig........jeg vil gerne printe små digitalfotos
ud som et index med nr. ved hvert foto.

Håber der en der ved hvordan.

PÅ FORHÅND TAK

Jørgen

Fra : Roine Karlsson

Dato : 01-03-02 19:30

Hej

Prova

http://www.irfanview.com/

Den kan göra tumbnails.

Roine

www.roine.nu

Fra : Madsen

Dato : 01-03-02 19:49

DOT.COM skrev:

> Håber en af jer kan hjælpe mig........jeg vil gerne printe små
> digitalfotos ud som et index med nr. ved hvert foto.

Photoshop, Irfanview, ACDsee.

Madsen.

Fra : Kim Nielsen

Dato : 01-03-02 20:14

"DOT.COM" <h8722@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Hjælp.
>
> Håber en af jer kan hjælpe mig........jeg vil gerne printe små
> [...]
Det spurgte du også om den 27/2 her i NG - og hvis du ikke kunne bruge
svaret skulle du nok omformulere spørgsmålet.

-"- KGN -"-

Fra : DOT.COM

Dato : 01-03-02 23:37

Jo,men et svar er ikke nok,jeg vil ger´ne have flere svar og her er jo så
mange der læsse her i NG.......så det kan jo ikke passe at jeg kun kunne få
et svar.........og jeg fik jo også flere svar dennne gang IKK.

Fra : emj

Dato : 02-03-02 01:56

DOT.COM skrev i <koTf8.13570$PE.1006083@news000.worldonline.dk>:

>Jo,men et svar er ikke nok,jeg vil ger´ne have flere svar og her er jo så
>mange der læsse her i NG.......så det kan jo ikke passe at jeg kun kunne få
>et svar.........og jeg fik jo også flere svar dennne gang IKK.

Du har fået så udmærkede svar og kan bare gå i gang med at udskrive
dit indeks med et af de foreslåede programmer.
Hilsen emj
--
www.enterpol.dk/foto/
Bliv medlem af www.enterpol.dk/