Vores hjemmeside
Fra : Eva Schmidt

Dato : 01-03-02 18:49

Jeg har lige besøgt hjemmesiden og måtte oprette nyt brugernavn, da det
gamle ikke kunne accepteres!
Jeg kan heller ikke komme ind på siden med billeder, når jeg trykker på
ikonet, får jeg at vide, at siden ikke kan vises!
Har andre samme problem?
Jeg synes ellers, at det er en vældig god ide og også at Jette har lavet et
virkelig fint arbejde.
Derfor håber jeg jo også, at jeg kan benytte siden fremover uden problemer!

mvh Eva

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 01-03-02 20:04

Hej Eva

Der er ingen billeder på billedsiden, men hvis du trykker på profiler,
så vælter det frem *S*
Bare klik på en af personerne

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Eva Schmidt

Dato : 01-03-02 20:26

Hej Joan

Mange tak for svaret!
Så kan jeg da bedre forstå, at jeg ikke kan få siden frem!
Jeg vil fluks gå ind og kigge på misser, det er en beskæftigelse, jeg aldrig
bliver træt af!

mvh Eva

Joan Frederiksen <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> skrev i en

Fra : Jette

Dato : 01-03-02 23:39

"Eva Schmidt" skrev:
> Jeg har lige besøgt hjemmesiden og måtte oprette nyt brugernavn, da det
> gamle ikke kunne accepteres!

Hvad mener du med at det gamle ikke kunne accepteres .... hvilken
fejlmeddelelse får du?

> Jeg kan heller ikke komme ind på siden med billeder, når jeg trykker på
> ikonet, får jeg at vide, at siden ikke kan vises!

Det er fordi den ikke er oprettet endnu

> Derfor håber jeg jo også, at jeg kan benytte siden fremover uden
problemer!

Det skulle nok kunne lade sig gøre ... men lige i aften (fredag d. 1/3)
arbejdes der med det nye domænenavn, så derfor kan der være problemer indtil
jeg får det hele fikset

Mvh. Jette

Fra : Eva Schmidt

Dato : 02-03-02 00:44

Hej Jette

Jeg fik bare meddelelsen, at bruger eller adgangskode ikke kunne accepteres!
Har brugt det før uden problemer, så jeg ved ikke, hvad der gik galt denne
gang!
Nu har jeg så oprettet et nyt, som jeg vil anvende fremover.

Med hensyn til billederne, så mener jeg da, at jeg har været inde og kigge
på kattefotos før, eller er det noget, jeg har drømt???

Men jeg har da her i aften, set billederne i medlemsprofilerne og kan kun
sige, at alle jeres katte er superdejlige.
Håber også jeg en dag kan lægge billeder ind af mine 3 primadonnaer!

mvh Eva

Jette <jni@omnix.dk> skrev i en news:a5ovvb$17fu$1@news.cybercity.dk...

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 02-03-02 10:59

"Eva Schmidt" <safeni@privat.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
>
> Med hensyn til billederne, så mener jeg da, at jeg har været inde og kigge
> på kattefotos før, eller er det noget, jeg har drømt???

Mon ikke du har været inde på gruppens BILLEDside?
http://community.webshots.com/user/dkfritiddyrkat

Der er i al fald masser af billeder af vores katte - og hvis du selv vil
uploade nogen, så er brugernavnet dkfritiddyrkat og password er miauw

Hilsen
Lisbeth
--
~~~~~No outfit is complete without a few cat hairs~~~~~
http://www.cutiecats.dk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 02-03-02 17:53

> [...]
> Lisbeth
> --
> ~~~~~No outfit is complete without a few cat hairs~~~~~

Hej Lisbeth

Jo, det er denne side, jeg har været inde og kigge på.

Har sikkert "sovet i timen", for jeg kunne ikke huske, at der var et andet
link til billeder, men troede, at jeg bare skulle trykke på ikonet
"billeder" på hjemmesiden!
Nå, men nu er det så opklaret og jeg siger tak for hjælpen!

mvh Eva

Fra : Jette

Dato : 02-03-02 17:34

"Eva Schmidt" skrev:
> Jeg fik bare meddelelsen, at bruger eller adgangskode ikke kunne
accepteres!
> Har brugt det før uden problemer, så jeg ved ikke, hvad der gik galt denne
> gang!

Du var én af de første der var inde at oprette sig selv som ny bruger. På
det tidspunkt opdagede jeg en fejl der gjorde at I var nød til at oprette
Jer igen ... se evt. <a589pj$bhl$1@news.cybercity.dk>

> Nu har jeg så oprettet et nyt, som jeg vil anvende fremover.

Fint!

> Med hensyn til billederne, så mener jeg da, at jeg har været inde og kigge
> på kattefotos før, eller er det noget, jeg har drømt???

Ja, det må være noget du har drømt

> Men jeg har da her i aften, set billederne i medlemsprofilerne og kan kun
> sige, at alle jeres katte er superdejlige.

Det kan jeg også kun tilslutte mig .-)

> Håber også jeg en dag kan lægge billeder ind af mine 3 primadonnaer!

Det glæder vi os også til

Mvh. Jette