Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
s/h print i A1 - hvor?
Fra : Jørgen Angel

Dato : 01-03-02 18:22

Er der nogen der kender gode steder i København hvor man kan få lavet A1
print (posterprint eller hvad det nu hedder) af en Quark-fil med
TIFF-fotos og EPS'er. Det hele i sort/hvid.
Jeg ska bare have lavet en enkelt for at se om layout holder.

Jeg har hørt at det laves for omkring en trehundredekroneseddel + moms.

Med venlig hilsen

Jørgen Angel

Fra : Søren Blom

Dato : 01-03-02 21:27

"Jørgen Angel" <angel@inet.uni2.dk> skrev i
> Er der nogen der kender gode steder i København hvor man kan få lavet A1
> print (posterprint eller hvad det nu hedder) af en Quark-fil med
> TIFF-fotos og EPS'er.

Hvad med Vestern Kopi, kan de ikke klare den lille sag?

Kender ikke deres adresse(r) i København, men der ligger da vist en ved
Vesterport.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 01-03-02 23:09

Jørgen Angel wrote:

> [...]
> Quark-fil med TIFF-fotos og EPS'er. Det hele i sort/hvid.
> Jeg ska bare have lavet en enkelt for at se om layout holder.

Jeg plejer at bruge http://www.acrobat.dk - de er ikke de billigste, men
de er til gengæld kompetente og professionelle, og de har noget af det
bedste maskineri, når det handler store print i foto-kvalitet.

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 02-03-02 10:24

Jeg bruger http://www.acrobat.dk - de er bare proff.