Netgear switche
Fra : Simon D. Hansen

Dato : 26-01-01 20:29

Hej Ng

Jeg vil lige høre om nogle af jer evt. kører med en eller flere switche
fra Netgear. Gerne høre om i er tilfredse med deres performance osv.

Er det et produkt man skal holde sig fra, eller er det helt fjong?
--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte

UIN : 6961994

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 26-01-01 23:35

On Fri, 26 Jan 2001 20:28:58 +0100, Simon D. Hansen wrote:

>Jeg vil lige høre om nogle af jer evt. kører med en eller flere switche
>fra Netgear. Gerne høre om i er tilfredse med deres performance osv.

Jeg er mægtig tilfreds.

>Er det et produkt man skal holde sig fra, eller er det helt fjong?

Det er ganske fint udstyr.

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];

Fra : Kim L.T.

Dato : 28-01-01 22:05

Utrolig stabile switche!!!

Kun gode ord herfra!!!

/Kim T.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 30-01-01 17:40

"Simon D. Hansen" <Sputte@mail.dk> writes:

> Jeg vil lige høre om nogle af jer evt. kører med en eller flere switche
> fra Netgear. Gerne høre om i er tilfredse med deres performance osv.

Jeg har en lille FS108 stående. Den er ganske fin.
Jeg skrev et lille program til at se hvad jeg kunne kaste
igennem den via en TCP-forbindelse. Så vidt jeg husker kom
der pænt ca. 87 Mbps igennem mellem to maskiner.

> Er det et produkt man skal holde sig fra, eller er det helt fjong?

Jeg er vældig glad for min, som i øvrigt er dejlig stille

--
Jacob
Computers are like air-conditioners: both stop working, if you open

Fra : Niels Teglsbo

Dato : 31-01-01 02:34

Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> wrote:

> Jeg skrev et lille program til at se hvad jeg kunne kaste
> igennem den via en TCP-forbindelse.

Er det noget du vil dele?

Eller er der nogen, der kender andre programmer, der kan det samme?
Eventuelt ikke over en TCP-forbindelse.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 31-01-01 14:00

Niels@fabel.dk (Niels Teglsbo) writes:

> Er det noget du vil dele?

Nej, for jeg tror ikke jeg har det liggende længere.
Desuden var det kun til "internt" brug, så det nåede
aldrig længere end til version 0.01 alpha

Men tricket var at det bare smed en stak 0'er igennem
uden at læse/skrive noget fra/til disken.

> Eller er der nogen, der kender andre programmer, der kan det samme?

Jeg har set flere forslag her i gruppen, men kan desværre
ikke lige huske nogen navne.
Dem jeg har hørt om var dog vist alle til Windows, så
det var derfor jeg lige prøvede at lave noget selv, jeg
kører nemlig Linux, og så var det også en fin måde
lige at lære om lidt socket-programmering i C

Søg lidt på nettet, så finder du hurtigt et par eksempler,
som du sikkert kan kaste lidt sammen ud fra.

--
Jacob
Be aware of Programmers who carry screwdrivers.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 31-01-01 14:10

On Wed, 31 Jan 2001 02:33:37 +0100, Niels@fabel.dk (Niels
Teglsbo) wrote:

> Eller er der nogen, der kender andre programmer, der kan det samme?
> Eventuelt ikke over en TCP-forbindelse.

Har du set på TTCP?

-A

Fra : Niels Teglsbo

Dato : 31-01-01 17:14

Asbjorn Hojmark <Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote:

> Har du set på TTCP?

Nu har jeg, og det var det jeg søgte.

Og man kan bruge windows-maskiner som receivers ved at bruge port 139.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 31-01-01 17:35

On Wed, 31 Jan 2001 17:14:12 +0100, Niels@fabel.dk (Niels
Teglsbo) wrote:

> Nu har jeg, og det var det jeg søgte.

Det tænkte jeg nok.

> Og man kan bruge windows-maskiner som receivers ved at bruge port 139.

Kewl. I didn't know that.

-A

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 01-02-01 00:05

Niels Teglsbo wrote:

> Nu har jeg, og det var det jeg søgte.

Må man få at vide hvad det er i har fundet, og hvor i har fundet det?

Fra : Niels Teglsbo

Dato : 01-02-01 02:54

> Må man få at vide hvad det er i har fundet, og hvor i har fundet det?

Det var TTCP som Asbjorn Højmark anbefalede. Jeg har ikke lige adressen,
men jeg fandt det ved at søge på "ttcp network" på Google, tilføj
rpmfind for at få den som rpm.

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 30-01-01 18:04

"Simon D. Hansen" wrote:

> [...]
> fra Netgear. Gerne høre om i er tilfredse med deres performance osv.
>
> Er det et produkt man skal holde sig fra, eller er det helt fjong?

Så er den kære lille FS105 landet

Og det kører bare derud af.

Tak for jeres svar!