Få lavet specielt garantibevis !!
Fra : D

Dato : 01-03-02 16:39

Hej
En lille oplysning til nuværende som kommende Wanna-savekunder specielt
mobiltlf!
Når man bestiller/køber en mobil får man en ordrebekræftelse via mail og ved
modtagelse af selve mobiltlf. en Dangaardkvittering.
Det er de to eneste papirer man får, som wanna-save kalder garantibevis(står
på deres hp)
Det er IKKE et garantibevis da IMEInummeret ikke er påført på disse to
papirer!
Det fik jeg fortalt af et firma som skulle rep. min mobil for displayfejl.
De gik så ind på nettet og via IMEInummeret kunne se om den var stjålet,
hvilket den ikke var,og de ville lave den under Produktionsgaranti!
"Jamen jamen" sagde jeg. På Wanna-save´s side står at de to papirer jeg har
her ER garantibevis?
"Ikke uden IMEInummeret samt dato og navn påført er de værdiløse" Hvilket
egenligt siger sig selv..En bil uden stelnummer køber du jo heller ikke
...Vel?
Jeg mailede Wanna-save at jeg ville have papir på at jeg var ejer af dén
mobil med det IMEInummer og købsdato og fik besked på at det ville blive
sendt samme dag.
Jeg har nu fået 3 sider (A4) (det kunne have stået på et halvt A4ark)
Side 1>Abonnement/ICCnr/IMEInr
Side2>Adresse/Postnr/Bynavn/Mærke/Model
Side3>Dato/ID-Aftalenr/Cpr.nr/Kundenavn
og med håndskrift tilføjet: Fremsendes som garanti for køb af Nokia 3310
(og underskrevet.)

Dette var en info eller en mild advarsel som jeg og min bekendte og bekendes
bekendt har oplevet mht "Garantibevis"
Skide besværligt og ikke særligt trygt når ens mobil skal rep.
Så sikre jer for jeres egen skyld
Skal lige tilføje at atmosfæren var afslappet og god og ingen diskussioner
fandt sted.
Jeg er og vil fortsat blive kunde hos wanna-save men forlanger fremover en
garanti der fungerer 100%
MVH D

Ps.Måske er der nogen der har fået rep. der mobil uden alt det ovenstående,
og til det vil jeg sige "Fint nok"

Fra : Anders Berg

Dato : 01-03-02 20:08

Vil blot tilføje at Nokia Concept Store har de samme regler. Inegn Emei
nr på garanti bevis = ingen reperation. Så sørg for ALTID at få det
påført. Det er nemlig ikke alle forhandlere der gør det.

Mvh. Anders