Electra har født :-)
Fra : Mette B. Rahm

Dato : 01-03-02 16:21

Så har Electra født...og der kom dælme kun 4 stk *grin* Men de var også pænt
store fra 119 til 126 !!

1 sorttortie med meget lidt hvidt (Pige)

1 sort/hvid (dreng)

1 Sorttabby/hvid (dreng)

1 sort (dreng)

Jeg skal nok skrive til jer når der komemr billeder af misserne

Knuser og spinden fra Electra der er åh... så stolt

Mette

Gillian's Norske Skovkatte

www.dk-gillian.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 01-03-02 16:34

Hej Mette & Electra

Tillykke med de små mivser *S*
Glæder os til at se billeder

Hilsen
Joan, Neo & Dixie
www.nepton.dk/catz

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-03-02 16:46

"Mette B. Rahm" <robogirl@worldonline.dk> writes:

> Så har Electra født...og der kom dælme kun 4 stk *grin* Men de var også pænt
> store fra 119 til 126 !!

Også tillykke herfra med miverne, giv Elektra et ekstra nus..;D
skal også sende et stort spinbrum fra Melissa som er glad for, at det
længe har været slut for hende med mivere... Hun har fuldt op at gøre
med at opdrage på mennesket *gg*

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 01-03-02 17:55

Hold da helt op, det var da meget godt timet. Kun en dag efter forventet.
Tillykke med det :) Uha - glæder mig til at se billederne af dem, der er nu
ikke noget som billeder af små nuttede killinger.

Mvh
Vibeke

Fra : Kate

Dato : 01-03-02 18:34

"Mette B. Rahm" <robogirl@worldonline.dk> wrote in

> Så har Electra født...og der kom dælme kun 4 stk *grin* Men de var
> også pænt store fra 119 til 126 !!

Jamen tillykke, mormor

Kate

Fra : Birgitte

Dato : 01-03-02 18:46

Hej Mette og Electra
Et KÆMPE stort tillykke med det flotte resultat.
Held og lykke og det bliver spændende at se de kære små
Missekram fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Louise Viborg

Dato : 01-03-02 19:00

Hej Mette!
Tillykke til dig og Electra med de små! Vi glæder os meget til at se
billeder af dem.
Sjovt nok, har jeg lige været inde på din hjemmeside idag for at se om der
var sket noget

Knus
Louise Viborg
DK Shuno Zahra's norske skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Fra : Ann K

Dato : 01-03-02 19:12

Mette skrev:
>1 sort (dreng)

Mit nye mantra er her efter; "Jeg skal have ny knallert! Jeg skal have
ny knallert! Jeg skal have ny knallert!"
Og Jeg har IKKE råd til en sort misser ((
Hvorfor kan man ikke bare få alt, hvad man ønsker sig???
Nå, måske meget godt at jeg skal have ny knallert... jeg har heller ikke
rigtig tiden til en lille ny misser... og jeg tror faktisk heller ikke
at det ville være en særlig populær ide hos de andre "drenge", at der
sådan lige pludselig kommer en lille ny...
Så jeg drømmer videre - og satser på at jeg med tiden kommer til at eje
en lille Namacoola-klon, en fin "striber" og en sort skovmis

Tillykke Mette.
Mvh Ann

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-03-02 19:36

"Ann K" <tsars@os.dk> writes:

> Og Jeg har IKKE råd til en sort misser ((
> Hvorfor kan man ikke bare få alt, hvad man ønsker sig???

ret simpelt fordi det vil fjerne ærgerrigheden, viljen til fremdrift
for yderligere vinding...
Og som sådan vil verden gå i stå...

> Så jeg drømmer videre - og satser på at jeg med tiden kommer til at eje
> en lille Namacoola-klon, en fin "striber" og en sort skovmis

Hvorfor ikke en Kesto-klon ??
Men ok, Namacoola er nu også en rigtig flot mis..;))

Fra : Ann K

Dato : 01-03-02 22:09

Hej Henrik

>Hvorfor ikke en Kesto-klon ??
Men ok, Namacoola er nu også en rigtig flot mis..;))
<> Aner ikke et hak om aby'er - og ved derfor ikke hvordan hun var i
forhold til standarden...og ja, hun var da nyyyydelig... Men det var nu
ikke derfor jeg forelskede mig sådan i hende!
Hvad du måske ikke kender til, var hendes kælenavn..... SAGA - WANN¨'A
BE
Det siger vel næsten alt! ))

Mvh Ann

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-03-02 22:26

"Ann K" <tsars@os.dk> writes:

> [...]
> ikke derfor jeg forelskede mig sådan i hende!
> Hvad du måske ikke kender til, var hendes kælenavn..... SAGA - WANN¨'A

Joe, men der var vist noget med at Helle fik hende fra den ide..;((

Fra : N/A

Dato : 02-03-02 14:01

Fra : Helle Andersen

Dato : 02-03-02 14:01

"Ann K" <tsars@os.dk> skrev i en meddelelse news:a5qbee$6o0$1@sunsite.dk...
> Jo, Helle fik gjort Namacoola mere medgørlig... Argumentet var noget
> pjat med at kræet jo skulle kunne sælges *sss*

Jamen, du ville jo ikke have hende

Helle
http://kattenet.dk
http://dekatten.dk

Fra : Ann K

Dato : 02-03-02 14:22

>Jamen, du ville jo ikke have hende

<> Hæ - den retter vi lige til; "Jan ville ikke have hende!" En hystade
er nok for ham...
Mangler Chabel derimod et nyt hjem, så er han til at tale med ))
Mvh Ann

Fra : Helle Andersen

Dato : 02-03-02 18:58

"Ann K" <tsars@os.dk> skrev i en meddelelse news:a5qjl2$s5f$1@sunsite.dk...

> <> Hæ - den retter vi lige til; "Jan ville ikke have hende!" En hystade
> er nok for ham...
> Mangler Chabel derimod et nyt hjem, så er han til at tale med ))

Hvis du spørger Giza uden for min hørevidde, ja,
så har I pludselig fået somali Men Eika flytter
med, for hun kan ikke leve uden sin kæreste

Helle
http://dekatten.dk
http://kattenet.dk

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 01-03-02 19:38

"Mette B. Rahm" <robogirl@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg skal nok skrive til jer når der komemr billeder af misserne
>

> Knuser og spinden fra Electra der er åh... så stolt

Tillykke tillykke!
uuuh en sort hankat mmmmh...ensfarvede katte *svømmende blik*

Ih jeg glæder mig lissom de andre til billederne!

Hilsen
Lisbeth
--
~~~~~No outfit is complete without a few cat hairs~~~~~
http://www.cutiecats.dk

Fra : Trine Piltoft

Dato : 01-03-02 19:41

Et stort tillykke - jeg er slet ikke spor misundelig :0)

Hilsen Trine - der også vil há killinger. NU, NU, NU, NU,
NU...............

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 01-03-02 19:54

"Trine Piltoft" <piltofts@post.tele.dk> wrote in message
> Et stort tillykke - jeg er slet ikke spor misundelig :0)
>

> Hilsen Trine - der også vil há killinger. NU, NU, NU, NU,
> NU...............

Hrmmm... tror du ikke du skal lade KATTENE om det? *G*

Hilsen
Lisbeth

Fra : Trine Piltoft

Dato : 01-03-02 20:08

> Hrmmm... tror du ikke du skal lade KATTENE om det? *G*

*LOL* Okay, men må jeg så ikke bare få lov at sidde ved siden af og
presse i takt med veerne og holde i poten ??? Please........

Hilsen Trine

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 01-03-02 19:55

d. 01/03/02 16:20 skrev Mette B. Rahm på robogirl@worldonline.dk i artiklen
3c7f9def$0$10811$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Så har Electra født...og der kom dælme kun 4 stk *grin* Men de var også pænt
> store fra 119 til 126 !!

Hej Mette

Rigtig mange "til lykker" herfra med Citronmånen og hans / hendes tre
søskende

--
Mange hilsner fra Ann R

Fra : Lene

Dato : 01-03-02 20:37

"Mette B. Rahm" wrote:

Hej Mette

> Så har Electra født...og der kom dælme kun 4 stk *grin* Men de var også pænt
> store fra 119 til 126 !!

Et kæmpe tillykke til både dig og Electra med killingerne...Selvfølgelig kom der
kun 4 :- )) Var der ikke noget med, at du havde sagt til hende, at du ikke ville
have flere ? :- )))
Jeg glæder mig til at se billeder

> Knuser og spinden fra Electra der er åh... så stolt

Giv den stolte mor et ekstra knus...

Mange hilsner fra Lene

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 01-03-02 21:40

Hihi !!! Jaaaaa....... hun hører jo efter mig

Der er billeder af killinger på dk.bianer i emnet
"Billeder af Gillian's killinger Født1 marts 2002"

Knuser Mette

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 01-03-02 22:00

> Hihi !!! Jaaaaa....... hun hører jo efter mig
>
> Der er billeder af killinger på dk.bianer i emnet
> "Billeder af Gillian's killinger Født1 marts 2002"
>
> Knuser Mette

Nårh hvor ER de søde!

Jeg har taget mig den frihed at uploade billederne på gruppens billedside,
så de der ikke kan se dk.binaer også kan nyde de kære små. Muligvis er siden
ikke opdateret endnu, men ellers er de jo på
http://community.webshots.com/user/dkfritiddyrkat

Mette du må lige sige til hvis du ikke vil ha' dem der, ikke?

Hilsen
Lisbeth

Fra : Louise Viborg

Dato : 01-03-02 23:03

Hej Mette!
Hvor er de lækre! Jeg er sikker på den tortie blir rigtig flot når hun
vokser op, med den farvefordeling hun har!

Håber jeg kommer til at se dem på en udstilling engang

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 01-03-02 23:17

Jaaa, det er jo aldrig til at vide

- Mette

Fra : Birgitte

Dato : 02-03-02 00:54

Tusind tak Lisbeth for at lade mig se billederne også jeg kan nemlig
ikke se Binaer.
Missekram fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 02-03-02 08:29

> [...]
> http://community.webshots.com/user/dkfritiddyrkat
>
> Mette du må lige sige til hvis du ikke vil ha' dem der, ikke?

Det er helt fint Alle skal da se de små vidundere *grin*

Knus Mette

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 01-03-02 22:26

Nå så fine de små pus er *S*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Denise

Dato : 01-03-02 23:51

Hej Mette
Også tillykke herfra. Har set billederne, ja rillingerne er så nuttede og
bare ikke til at stå for.
Hilsen Denise

Fra : Camilla Scharff

Dato : 02-03-02 00:04

Hej Mette

Tillykke med de små! Og som sagt tidligere (vist nok...), vi glæder os til
kattetræf når de er en 8-9 uger gamle )

Mvh. Camilla

Fra : Kate

Dato : 02-03-02 11:45

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> wrote in

> Tillykke med de små! Og som sagt tidligere (vist nok...), vi
> glæder os til kattetræf når de er en 8-9 uger gamle )

Ja, det kan jeg jo kun tilslutte mig

Da jeg så billederne i binaer fik jeg sådan lyst til at røre

Kate