Alanis: Under rug swept
Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 01-03-02 15:08

Har netop købt albummet, og jeg må sige, at jeg synes hun holder standarten.
Efter kun to gennemspilninger synes jeg allerede der er 4 numre jeg ikke kan
slippe igen.

21 things Ii want in a lover
narcissius
hans clean
utopia

Det tre første og det sidste track.

Der er ikke den store fornyelse - det lyder meget som det vi kender Alanis
for...men det er i mine øjne stadig spændende musik - så det er Alanis som
hun plejer uden at blive kedelig.

Pladen lyder godt og er velproduceret. Skal jeg pege på noget så virker
hendes vocal på de fleste numre lidt mindre fremtrædende end på de
foregående to albums.

Et kritik punkt er al den interaktive opmærksomhed der følger med CDen...jeg
synes det er lige i overkanten med selv-promovering. CDen giver adgang til
en "hemmelig" side og lidt andet stuff.....der opfordres man blandt andet
til at stemme på hendes musik diverse steder MTV osv.... det behøver jeg
ikke. Jeg vil bare have musikken.... og hendes krop, men det er noget
andet

Kåre