<form method="POST" action="search.asp">
Fra : Johnny H. Liljensøe

Dato : 02-03-02 14:34

Hvordan kan jeg få et link til at udføre en handling som denne <form
method="POST" action="search.asp">
Jeg vil have et link til at poste i en anden fil.

Toastmaster

Fra : Stig Nygaard

Dato : 01-03-02 17:47

Hej Johnny

Johnny H. Liljensøe wrote:
> Hvordan kan jeg få et link til at udføre en handling som denne <form
> method="POST" action="search.asp">
> Jeg vil have et link til at poste i en anden fil.

Du giver formularen et navn, og...

<FORM name="formularnavn" method="post" action="search.asp">
<A href="javascript:document.formularnavn.submit();">post-link</A>

Mvh. Stig
stig@rockland.dk
* Bedre (D)HTML ? --> http://www.rockland.dk/stig/upghtml.html *

Fra : Johnny H. Liljensøe

Dato : 03-03-02 13:54

Hva nu hvis linken ikke ligger i en formular? Går det så alligevel?