Pigespil
Fra : Hjerting Klubben

Dato : 01-03-02 10:27

Er der nogen der kan anbefale et par netværks pigespil.
Venlig hilsen
Henrik

Fra : Abildgaard

Dato : 01-03-02 13:27

Nej. Faneme nej!!!

Fra : Fly Christensen

Dato : 01-03-02 13:32

Hjerting Klubben wrote:

> Er der nogen der kan anbefale et par netværks pigespil.
> Venlig hilsen
> Henrik

Hjerterfri.

Fly

Fra : Carsten Norrbohm

Dato : 01-03-02 14:12

Definer lige et pigespil.
M.V.H Carsten

Fly Christensen <x_nospam_x@gmx.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3C7F74C7.C81FA654@gmx.net...

Fra : Brian Kottal

Dato : 01-03-02 15:04

Quake 3

Fra : Torben Abildgaard

Dato : 02-03-02 17:12

lol

--
vh ¸.·´¯)
<3c7f8a67$0$212$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

Fra : Fly Christensen

Dato : 01-03-02 21:22

Carsten Norrbohm wrote:

> Definer lige et pigespil.

Det er vel ikke min opgave, da jeg ikke spørger efter det?

Fly

Fra : Søren R

Dato : 01-03-02 13:31

"Hjerting Klubben" <hjertingklubben@esenet.dk> wrote in message
> Er der nogen der kan anbefale et par netværks pigespil.
> Venlig hilsen
> Henrik

Camper Strike, der sker jo alligevel ikke noget

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 01-03-02 14:16

Hjerting Klubben <hjertingklubben@esenet.dk> wrote in message
> Er der nogen der kan anbefale et par netværks pigespil.
> Venlig hilsen
> Henrik

De piger jeg har haft i min undervisning har været meget glade for Atomic
Bomberman, jeg blev faktisk tværet flere gange af dem

Fra : S3N80R

Dato : 02-03-02 01:05

On Fri, 1 Mar 2002 10:26:55 +0100, someone who claims to be "Hjerting

Hejsa Hjerting Klubben,

Counter Strike :)

Med venlig hilsen
S3N80R

Fra : Highlander

Dato : 02-03-02 11:26

Diablo
Pigerne kan forme "figuren" som de vil , så den bliver lige som de vil have
han .. øhhh .. den skal være
Pigerne kan chatte sammen, men de spiller ..
og der er et shopping center i hver act !

Higlander

Fra : Mogens

Dato : 02-03-02 11:49

The Sims må vist også siges at være et godt bud på et pigespil.

Ihvertfald er det det eneste spil min søster overhovedet
gider bruge tid på.

Mvh Mogens

Fra : Gizmoduck

Dato : 02-03-02 14:18

On Sat, 2 Mar 2002 11:25:45 +0100, "Highlander"
<Highlander_dk@hotmail.com> wrote:

> [...]
>han .. øhhh .. den skal være
>Pigerne kan chatte sammen, men de spiller ..
>og der er et shopping center i hver act !

heh, det må jeg hellere nævne for kæresten næste gang hun brokker sig
over jeg spiller det "men du kan shoppe"

--

Gizmoduck

Haunting the europe realm on:
*GizHC
*Gizmoduck

Fra : Elbarto

Dato : 03-03-02 22:36

HL...CS.......UT...... R6..... DFLW...DF 1+2.....
Vrally .... Redneck rampage .......
det er ihvertfald de spil kæresten gider spille
og hun er hård til dem

Fra : Per Thykjær Jensen

Dato : 04-03-02 18:16

Jeg ved ikke, hvor gamle de er; men hvad med Barbiespillene?

Per

Fra : KSK

Dato : 14-03-02 20:33

green Thumb card er mine piger glade for noget med man skal stjæle blomster
fra hinanden

KsK

Fra : Cerberus the Hot Dog

Dato : 21-03-02 18:02

On Fri, 1 Mar 2002 10:26:55 +0100, "Hjerting Klubben" spent 5 lines
telling me:

>Er der nogen der kan anbefale et par netværks pigespil.
>Venlig hilsen
>Henrik

Har en veninde der er vild med Need for Speed og den slags ... og så er
hun ret ferm til Counter ....

Hvor gamle er de piger vi snakker om???

Cerb

--