træt af IE 6.0
Fra : Elin Kuijers

Dato : 01-03-02 10:07

Jeg er grundig træt af IE 6.0.
Har nu forsøgt mig med alle mulige indstillinger for at undgå, at elementer
ikke vises eller er inaktive.
Er der nogen, der har en total oversigt over indstillinger, der får skidtet
til at virke?

Venlig hilsen
Elin Kuijers

Fra : Leony

Dato : 01-03-02 12:16

"Elin Kuijers" <elin_kuijers@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
elementer
> ikke vises eller er inaktive.
> Er der nogen, der har en total oversigt over indstillinger, der får

Hvad vil du gerne have til at virke.
Du kunne også prøve at downloade en alternativ browser, en af de bedre
hedder Opera.
www.opera.com

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Elin Kuijers

Dato : 01-03-02 20:08

> "Elin Kuijers" <elin_kuijers@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> elementer
> skidtet
>
> Hvad vil du gerne have til at virke.

Jeg vil undgå, at der på skiftende sider er elementer, der ikke kommer frem.
Eller at sider pludselig ikke kan vises.
vh
Elin Kuijers

Fra : Leony

Dato : 02-03-02 16:29

> Jeg vil undgå, at der på skiftende sider er elementer, der ikke kommer
frem.
> Eller at sider pludselig ikke kan vises.

Er du sikker på at det er IE's skyld.
Det er ikke din computer der mister forbindelsen eller den er for lille til
at trække en krævende flashside.

Fra : Elin Kuijers

Dato : 02-03-02 20:05

> [...]
> frem.
>
> Er du sikker på at det er IE's skyld.
> Det er ikke din computer der mister forbindelsen eller den er for lille

Det er ikke min computer, der er noget galt med. Og problemerne er først
opstået, efter jeg opgraderede til IE 6.0.
vh
Elin Kuijers

Fra : Leony

Dato : 04-03-02 13:06

> Det er ikke min computer, der er noget galt med. Og problemerne er først
> opstået, efter jeg opgraderede til IE 6.0.

Så kan du gøre 2 ting.
Find ud af om du kan skifte tilbage til en ældre explorer.
Søge efter en opdatering som retter dine problemer.