Til Knud Gert Ellentoft - side efter dato.~
Fra : Cassandra Christense~

Dato : 01-03-02 09:13

Hej!
Jeg har hentet filerne som du skrev under et tidligere indlæg.. Nu er mit
spørgsmål; hvis jeg f.eks. vil lave en klikbar kalender (med billeder), kan
jeg så stadig bruge de pågældende filer???
Hilsen Cass

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-03-02 12:44

Fri, 1 Mar 2002 09:12:55 +0100, skrev "Cassandra Christensen"
<cassandra@mail.tele.dk>:

>Nu er mit
>spørgsmål; hvis jeg f.eks. vil lave en klikbar kalender (med billeder), kan
>jeg så stadig bruge de pågældende filer???

Det skulle der da ikke være noget i vejen for - indholdet på
siderne kan være hvad som helst, det er blot filnavnet der skal
være page1.htm osv. (medmindre du ændrer det i scriptet).
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : jopa

Dato : 01-03-02 12:47

"Cassandra Christensen" skrev
kan
> jeg så stadig bruge de pågældende filer???

Hej Cassandra.
Du befinder dig i en offentlig nyhedsgruppe på Usenet der reelt læses af
måske 100.000 mennesker eller måske flere.
Det er nok ikke så smart at bruge usenet til privat korrespondance. Hvis du
har et ? til en bestemt så hold dig i den oprindelige tråd.
Nedenstående er nyttig læsning for nye brugere på Usenet.

jopa
www.jp-web.dk