kode til at se hemlig nr.
Fra : Cindie Iwersen

Dato : 01-03-02 06:34

Hej

Jeg ville høre om der er nogen der kan hjælpe mig med at få en kode så jeg
enten kan ringe tilbage til dem der ringer eller se dem der ringer. Jeg har
mobiltelefon hvor der bliver ringet til fra hemlig nr. og derfor søger jeg
en kode, jeg ved den findes, men hvor og hvordan ved jeg ikke. Så nu håber
jeg på hjælp.

mvh Cindie

Fra : Fischer

Dato : 01-03-02 06:37

> [...]
> Jeg har mobiltelefon hvor der bliver ringet til fra hemlig nr. og derfor
> søger jeg en kode, jeg ved den findes, men hvor og hvordan ved jeg

Ganske simpelt: Det kan ikke lade sig gøre.

*Fischer

Fra : Rune Manscher

Dato : 01-03-02 12:29

"Cindie Iwersen" <ciwr@obel.auc.dk> wrote in message
> [...]
> en kode, jeg ved den findes, men hvor og hvordan ved jeg ikke. Så nu håber

Ideen med hemmeligt nummer (hvis det ikke bare er fra et firma), ryger vel i
så fald lidt. Desuden er der ikke altid et decideret nummer, igen fx.
firmaer.

*Rune

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-03-02 14:37

Cindie Iwersen skrev:

> [...]
>en kode, jeg ved den findes, men hvor og hvordan ved jeg ikke. Så nu håber

Du har allerede spurgt i en anden gruppe og flere fik svar:

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk:80/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!