hjemmeside klar
Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-03-02 06:33

Så nu har i en undskyldning for at holde en lille pause fra
arbejdet...

Skal lige sige med det samme, at den er testet på serveren og efter den
sædvanlige med at få det hele samlet ét sted nu kører..;))

Konstruktiv og især berettiget kritik ignoreres *gg*

Erstatningskrav fra jeres arbejdsgivere over spildt tid vil på forhånd
blive forvist til bunden af bakken..;))
--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Trine

Dato : 01-03-02 08:06

Godmorgen Henrik

Har du et link vi kan bede om ?? *fedte*

Hilsen
Trine

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-03-02 08:19

doh http://misbamsen.homepage.dk

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Bøv

Dato : 01-03-02 08:30

> doh http://misbamsen.homepage.dk

Kære Melissa.

Sikke en fin side du har fået lavet der, og hvor var det godt at du
fandt et billede af ham snorholderen, jeg regner med det var dig og ikke
ham der fik det ordnet.

Ja du har ret i at mennesker kan være besværlige at dressere, men det
kan lade sig gøre, jeg har opdraget mit menneske til at omgående vågne
op og løfte dynen så jeg kan komme ind under den lige så snart jeg
sætter en klo på hendes læbe. Det er jo vældig praktisk, særlig her om
vinteren.

Jeg kan godt forstå du helst vil ha' dit menneske for dig selv, mine
mennesker har taget TO irriterende kræ til sig - i MIT hus, hvad mener
du?!

Næh, mennesker er ikke hvad de har været.

Hilsen
Bøv

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-03-02 08:45

"Bøv" <ernyoka@hotmail.com> writes:

Miau Bøv

> Kære Melissa.
>
> Sikke en fin side du har fået lavet der, og hvor var det godt at du
> fandt et billede af ham snorholderen, jeg regner med det var dig og ikke
> ham der fik det ordnet.

Ja, sommetider må der lige en sømmpose til *spin*

> [...]
> op og løfte dynen så jeg kan komme ind under den lige så snart jeg
> sætter en klo på hendes læbe. Det er jo vældig praktisk, særlig her om

Smart nok, jeg har jo en fin pels, så jeg vil hellere sove på dynen
eller ved siden af ham mennesket, for det andet bliver altså for varmt..

> Jeg kan godt forstå du helst vil ha' dit menneske for dig selv, mine
> mennesker har taget TO irriterende kræ til sig - i MIT hus, hvad mener
> du?!

Rystende, der er snart ikke andet end bøvl med de mennesker, Saga har
samme problem, men hun har selv et område hvor hun kan være i fred, så
hun er jo nok heldigere end dig...
Jeg mener, at hvis de endelig vil nusse flere katte kan de jo bare gå
på besøg hos nogle som også bor sammen med en kat og så nusse lidt på
den. Det gælder dog ikke for mit menneske, han skal ikke komme hjem og
lugte af en anden pigemis *hvæs*

> Næh, mennesker er ikke hvad de har været.

Nej netop ikke, og her giver man de bedste år af sit liv i forsøget på
at få dem opdraget, så de er til at holde ud...;(((

--
Med miauu & venlig hilsen
Melissa & Henrik

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-03-02 08:47

Henrik Pedersen <misbams-meow@edb.dk> writes:

> "Bøv" <ernyoka@hotmail.com> writes:
>
> Miau Bøv

> Smart nok, jeg har jo en fin pels, så jeg vil hellere sove på dynen
> eller ved siden af ham mennesket, for det andet bliver altså for varmt..

ups, der skulle have stået en fin og tyk pels

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : johnb

Dato : 01-03-02 11:28

Nydelig side, godt at Melissa og andre fik dig overtalt. Men et par af
billederne gør mig nysgerrig. Får Melissa 3-retters menuer ? Er det en
transistorradio hun har i trækassen ?
--
Mvh johnb
http://home24.inet.tele.dk/johnbrask

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-03-02 13:35

"johnb" <johnbrask@oncable.dk> writes:

> Nydelig side, godt at Melissa og andre fik dig overtalt. Men et par af
> billederne gør mig nysgerrig. Får Melissa 3-retters menuer ? Er det en
> transistorradio hun har i trækassen ?

jow tak ;))
Nej ikke mere...
Før stod der altid 3 forskellige slags tørfoder + en art dåsemad, men
siden hun er blevet vild med hills vil damen kun æde det så det er det
eneste hun får..;))

Nope det er et kassettebånd med Meat Loaf "bat out of hell", hendes
daværende favorit..;))
--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : AEK

Dato : 01-03-02 09:13

Hej Heeeenrik !

Det var sgu da rart at få giraffen at se....*G*
Og sikke dog en fin hj. side , du har fået lavet til din " kone ".
Endelig har Melissa fået sit eget, så hun også kan vise sine ynder frem.

Skidegodt Henrik.

/ Anya.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-03-02 09:16

"AEK" <5678@jubiipost.dk> writes:

> [...]
> Og sikke dog en fin hj. side , du har fået lavet til din " kone ".
> Endelig har Melissa fået sit eget, så hun også kan vise sine ynder frem.

Nu vil jeg lige påpege at Melissa ikke er min "kone", hun ville ikke
tror at hun kender mig for godt..;))

Men mange tror det bla en kæreste jeg havde på et tidspunkt som var
dum nok til at spørge hvem jeg holdt mest af...

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Birgitte

Dato : 01-03-02 10:03

Hej Henrik
Fin og kreativ hjemmeside du har fået mixet sammen, og tak for endelig at
kunne sætte ansigt på dig.
Mit ansigt har du stadig tilgode, du må simpelthen en tur på udstilling
"Hedensted" måske der kommer jeg og mange af mine misser
Missekram fra Birgitte
www.truetrust.dk

> [...]
>
> Konstruktiv og især berettiget kritik ignoreres *gg*
>

> Erstatningskrav fra jeres arbejdsgivere over spildt tid vil på forhånd

---
DK. True Trust

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-03-02 13:30

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> writes:

> [...]
> Mit ansigt har du stadig tilgode, du må simpelthen en tur på udstilling
> "Hedensted" måske der kommer jeg og mange af mine misser

øhh, mange tak *rødme*
Tjae, men jeg kommer ikke til Hedensted, fordi jeg "hellere" vil bruge
overskuddet fra kreditorerne til Melissas fødselsdags gave som vil
blive bestilt i dag..

Bare surt at jeg ikke møder mange af dine misser :((((((
Men det må jeg have til gode til en anden gang, faktisk vil det koste
mere at komme til Hedensted retur end det vil koste at komme til
Kbh. så meget for offentlig transport..

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Birgitte

Dato : 01-03-02 13:51

Hej Henrik

> Tjae, men jeg kommer ikke til Hedensted, fordi jeg "hellere" vil bruge
> overskuddet fra kreditorerne til Melissas fødselsdags gave som vil
> blive bestilt i dag..

Jeg elsker din måde at priotere på, Melissa nyder sikkert, at du sætter
hende højest over alt
Men jeg kommer jo lidt rundt omkring på udstillinger, så mon ikke der på et
tidspunkt skulle blive mulighed for et håndtryk ? *S*

> Bare surt at jeg ikke møder mange af dine misser :((((((
Så er du jo også fri for at savle over dem *S*

Missekram fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-03-02 15:36

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> writes:

> Hej Henrik

> Jeg elsker din måde at priotere på, Melissa nyder sikkert, at du sætter
> hende højest over alt

Det håber jeg da i det mindste..;))

> Men jeg kommer jo lidt rundt omkring på udstillinger, så mon ikke der på et
> tidspunkt skulle blive mulighed for et håndtryk ? *S*

Joe, min nuværende situation kan jo heller ikke vare ved, et eller
andet sted må der være en arbejdsgiver som ikke kan "leve" uden mig i
sit brød..

> Så er du jo også fri for at savle over dem *S*

Hehe, så skulle det jo være efter bedømmelsen, så pelsen ikke kommer i
uorden, men jeg vil jo også gerne møde nogle af jer andre..;))
Bare husk at tælle før og efter *gg*

Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa
http://misbamsen.homepage.dk
Denne msg er lavet i & postet med gnus

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 01-03-02 13:55

> [...]
> Men det må jeg have til gode til en anden gang, faktisk vil det koste
> mere at komme til Hedensted retur end det vil koste at komme til

Hej Henrik.

Nu er det sådan at vi regner med at befinde os syd for Haderslev og
altså også syd for Hedensted på tidspunktet for udstillingen (det er
påske, og påske=camping, camping=sønderjylland) så det ku' da være vi
kunne fixe noget med transport?

Hvis du vil kan vi jo aftale nærmere når det nærmer sig, der er jo 4
uger endnu (men de kan hurtigt gå)

Så altså hvis ikke påsken forsvinder i snestorm, så er der en kraftig
mulighed

Hilsen
Lisbeth

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-03-02 15:33

"Lisbeth Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> writes:

> [...]
> uger endnu (men de kan hurtigt gå)
>
> Så altså hvis ikke påsken forsvinder i snestorm, så er der en kraftig

Men helt hvornår er den udstilling ???
så jeg ikke evt får lovet mig væk til anden side..

Men vi kunne sikkert godt finde ud af noget der, nu i alligevel er så
langt nede i landet..;)))
--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 01-03-02 16:23

"Henrik Pedersen" <misbams-meow@edb.dk> skrev i en meddelelse

> Men helt hvornår er den udstilling ???
> så jeg ikke evt får lovet mig væk til anden side..

Det er d. 29/30. i denne måned. Mere info på www.jyrak.dk under udstillinger
*S*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-03-02 16:42

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> writes:

> Det er d. 29/30. i denne måned. Mere info på www.jyrak.dk under udstillinger
> [...]

arrgg selvfølgelig lige allersidst i måneden, hvor pengemøllene har været
døde i 3 uger..*gg*

Men jeg holder dagen "hellig" og glæder mig som en kommende katteslave
på vej ud og hente sin første miv..;))
--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 01-03-02 10:47

"Henrik Pedersen" <misbams-meow@edb.dk> skrev i en meddelelse

Hej Henrik & Melissa

Flot side I har fået lavet *S*
Og very nice at se den "rigtige giraf"

Hilsen
Joan, Neo & Dixie
www.nepton.dk/catz

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-03-02 13:32

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> writes:

> [...]

Sikkert ikke det i havde ventet *gg* Men Melissa syntes at jeg skulle
med og så må jeg jo bøje mig. Men der kommer ikke noget billede på
gruppehjsiden, så i må "nøjes"..

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 01-03-02 15:15

> Sikkert ikke det i havde ventet *gg* Men Melissa syntes at jeg skulle
> med og så må jeg jo bøje mig. Men der kommer ikke noget billede på
> gruppehjsiden, så i må "nøjes"..

Nej ikke det jeg havde ventet *G* Men sådan er det nu med alle, jeg ser
billeder af her fra nettet. Jeg bliver lige overrasket hver gang, for har jo
dannet et helt andet billede af personerne *G*
Men bliver altså ikke skræmt væk, hvis det er det du tror *S* Kan da godt
forstå at Melissa har valgt dig
Godt at Melissa kunne få dig overtalt, til at sætte et billede af dig på
jeres hjemmeside *S*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-03-02 15:40

> [...]

> forstå at Melissa har valgt dig
> Godt at Melissa kunne få dig overtalt, til at sætte et billede af dig på

Faktisk er det mest et problem for folk som ikke har noget kendskab
til mig...
Bare det at søge et job.. ja, jeg har hår til midt på ryggen, men jeg
skal ikke arbejde med roterende værktøj og kan såmæn begå i de fleste
miljøer så hvad er deres problem...??
Sidst jeg var ude og snakke med en, gik samtalen fint lige til han
påpegede at jeg skulle klippes, fordi han ikke ville sende mig ud til
sine kunder med langt hår, så fortalte jeg ham at hvis jeg skulle
klippes skulle han F.... tabe sig noget i retning af 30 kilo... og så
var der ligesom ikke mere at snakke om der...;(((

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 01-03-02 15:51

> [...]

> sine kunder med langt hår, så fortalte jeg ham at hvis jeg skulle
> klippes skulle han F.... tabe sig noget i retning af 30 kilo... og så
....;(((

Synz det var et helt i orden svar du gav ham der. Jeg begriber ikke at der stadig er folk, som kræver at deres ansatte (mænd med langt hår) skal klippes.
Hvad så med alle de hersens "smarte" morgenhårsfrisure? Eller dem med grønt hår?

Nå der skal nu nok være nogle imellem, som gerne vil ansætte dig og dit lange hår *S*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-03-02 15:59

> [...]

> med grønt hår?
>
> Nå der skal nu nok være nogle imellem, som gerne vil ansætte dig og

Ja eller kvinder med kort hår.. skal de så være langhårede eller ???
Men de steder som jeg faktisk har arbejdet, har de squ alle været
tilfredse med min indsats, selvom nogen lige kigger en gang ekstra..
Men som det er nu yder jeg lejlighedsvis support på edbsystemer og de
kigger da også lige en gang, indtil jeg kommer i gang og opdager at
jeg ikke har hår i stedet for hjerne *gg*

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 01-03-02 16:21

> [...]
> kigger da også lige en gang, indtil jeg kommer i gang og opdager at
> jeg ikke har hår i stedet for hjerne *gg*

*G*
Ja hvor er det stygt at man bedømmes, inden de har set ens kunnen.
Men heldigvis ændres deres mening da også, når først de har set det.

Hilsen
Joan
www.nepton.dk

Fra : Birgitte

Dato : 01-03-02 18:58

Hej Henrik
Jeg kan da lige fortælle dig, at for et par år siden havde min mand også
lang hår (hestehale), og jeg skal da lige love for at folk kiggede når vi
var på udstilling.
Nysgerigheden forsvandt nu hurtig, og faktisk var der ingen der bemærkede at
han en dag lod halen falde.
Jeg synes nu det kan have sin charme når en mand har langt hår, når bare det
er passet og velplejet.
Missekram fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-03-02 19:29

> [...]

> han en dag lod halen falde.
> Jeg synes nu det kan have sin charme når en mand har langt hår, når bare det

tjae, passet øhh, jeg har et generelt problem med frisører fordi de
gerne vil udstyre mig med alskens underlige frisurer og siden min
private klipper (min søster) bor i kbh, er det ikke altid lige ofte
jeg kan blive klippet..;(((
Hun er nok den eneste jeg stoler på i den retning, for hun ved hvad
der vil ske hvis hun klipper mig korthåret...

Men damn jeg ville gerne lige havde klippet de nederste 10 - 15 cm for
det er blevet ret slidt ;((((

Men faktisk er mange kvinder enige med dig, hvilket jeg ser når jeg
går på gaden..

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Pernille Scharff

Dato : 06-03-02 11:20

Hej Henrik,

> Men damn jeg ville gerne lige havde klippet de nederste 10 - 15 cm for
> det er blevet ret slidt ;((((

hvis du kommer til Hedensted om fredagen så ta'r jeg køkkensaksen med,
så får vi hurtigt klaret den hale *G*

Spøg til side - det bliver da hyggeligt at møde dig "live"!!

/Pernille (som glæder sig til at få sin Citronmånefigur hjem om *SUK* 12
uger...)

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 06-03-02 11:42

"Pernille Scharff" <pernille@btob.dk> writes:

> Hej Henrik,

> hvis du kommer til Hedensted om fredagen så ta'r jeg køkkensaksen med,
> så får vi hurtigt klaret den hale *G*

Ja nu ved jeg jo ikke hvornår jeg kommer..??
Men en del har til budt at løse "problemet", meen jeg vil nu også
gerne have noget at skulle have sagt mht hvor meget som skal klippes
af..
Men jeg regner med at kunne "overtale" en i næste uge, for det er jo
ret nemt, det skal bare være lige...

> Spøg til side - det bliver da hyggeligt at møde dig "live"!!

*grumt grin* Jeg glæder mig da også.. Især til at møde en masse
mislinger *suk* men der må ikke være flere her..

> /Pernille (som glæder sig til at få sin Citronmånefigur hjem om *SUK* 12
> uger...)

Se det er næsten værre end, at vente på at de voksne får snøvlet sig
færdig juleaften, så der kan komme gang i gaveuddelingen..*gg*

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Pernille Scharff

Dato : 06-03-02 11:51

> *grumt grin* Jeg glæder mig da også.. Især til at møde en masse
> mislinger *suk* men der må ikke være flere her..

Der må gerne være flere her - Silk glæder sig allerede til at få en til
tøs han kan tyrannisere, og jeg er sikker på at Ce'Nedra vil sætte pris
på at der kommer en civiliseret pige som gider putte i bunke...Jeg
skulle hilse fra Silk og sige at du gerne må beundre ham, for han synes
selv han er enormt lækker...

> Se det er næsten værre end, at vente på at de voksne får snøvlet sig
> færdig juleaften, så der kan komme gang i gaveuddelingen..*gg*

JA! 12 uger....*støn* jeg overlever det aldrig...

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 06-03-02 14:59

> [...]

> på at der kommer en civiliseret pige som gider putte i bunke...Jeg
> skulle hilse fra Silk og sige at du gerne må beundre ham, for han synes

Ja, det kunne jeg lige forestille mig, meen det kunne jo være at han
fik kam til sin pels *gg* Jamen så må vi håbe at citronmånefigur også
gerne vil putte i bunke, men mon ikke, hun er jo vant til de andre
mivere..
Se det kunne jeg forestille mig...

> JA! 12 uger....*støn* jeg overlever det aldrig...

Joe, mon ikke, jeg ved med mig selv at skal jeg flytte sammen med en
miv og kan vælge den fra ca fødslen vil jeg slå telt op i nærheden af
opdrætteren og komme rendende hver dag for at nusse og nulre...;))

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Kate

Dato : 06-03-02 19:07

> *grumt grin* Jeg glæder mig da også.. Især til at møde en masse
> mislinger *suk* men der må ikke være flere her..

hæhæ, du har to ting som gør at du kan holde dig i skindet, ikk'?
Hint : Melissa og Økonomien.

Det er to gode grunde, mine grunde har ofte været Sofie og økonomi

Kate

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 06-03-02 20:13

Kate <oliwer@wanadoo.dknoget> writes:

> hæhæ, du har to ting som gør at du kan holde dig i skindet, ikk'?
> Hint : Melissa og Økonomien.

Jeg vil hellere skrive Melissa Melissa Melissa økonomien og så den
klausul som er i lejekontrakten om kun ét husdyr, faktisk har jeg en
tilladelse til at have hende..;))
Der står en masse om hvad hun bestemt ikke må, undrer mig såre over at
der ikke også skal være en tilladelse til folks forba... møgunger, som
gør alt det hun ikke må...
Men de er nu ikke alle lige slemme møgungerne altså..*gg*

> Det er to gode grunde, mine grunde har ofte været Sofie og økonomi

Ja, men der er et eller andet ved hunkatte som gør at de ikke vil dele..*gg*
Gør nu heller ikke så meget, for Melissa kan fint fylde min tid og
bruge "mine" penge også..*gg*

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Kate

Dato : 06-03-02 23:25

> klausul som er i lejekontrakten om kun ét husdyr, faktisk har jeg
> en tilladelse til at have hende..;))

Ja, det kender jeg. Da jeg flyttede ind her var det en af mine
personlige venner som ejede huset, så jeg fik special tilladelse til at
ha' dyrene. Da han fandt ud af at huset røg på tvang skrev han ind i
kontrakten at jeg havde "tilladelse til at ha' katte". Fiks ikke
Min nye husvært kunne ikke røre mig, hvis han ønskede det. Faktisk fik
min nabo forbud mod husdyr da hun flyttede ind få år senere og hun blev
noget overrasket over at jeg havde hele tre katte, uden at lægge skjul
på det. Derpå fortørnet over min tilladelse indtil hun fik historien,
så var der jo ikke noget at komme efter.

> Der står en masse om hvad hun bestemt ikke må, undrer mig såre
> over at der ikke også skal være en tilladelse til folks forba...
> møgunger, som gør alt det hun ikke må...

Ja, nogle gange undres jeg jo også

> Men de er nu ikke alle lige slemme møgungerne altså..*gg*

Nej, der er da enkelte ordentlige unger :-0

> Ja, men der er et eller andet ved hunkatte som gør at de ikke vil
> dele..*gg*

Er det specielt hunkatsk?

Kate

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 07-03-02 09:20

> [...]

> på det. Derpå fortørnet over min tilladelse indtil hun fik historien,
> så var der jo ikke noget at komme efter.

Dælme godt at i var hurtige..*gg*
Jeg fuppede min 2x tidligere udlejer, ved først at røbe at jeg faktisk
boede sammen med 3 katte, da jeg var sikker på at få lejligheden. Ikke
særlig pænt, men jeg fik lejligheden alligevel ;)))

> Er det specielt hunkatsk?

Så vidt jeg kan bedømme, på et tidspunkt delte vi hus med en
neutraliseret hankat og han var ikke ked af at der var flere katte,
Det samme var ikke lige tilfældet med Melissa, Saga vil jo heller ikke
dele *gg* Men langt hen ad vejen tror jeg at det skyldes at de er
hunkatte og genetisk set har ansvaret for et antal mivere som skal
beskyttes og at de på grund af det og det at de har boet alene på et
tidspunkt har den virkning...;))

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 01-03-02 16:13

Henrik Pedersen skriver:

> [...]
> klippes skulle han F.... tabe sig noget i retning af 30 kilo... og så
> var der ligesom ikke mere at snakke om der...;(((

HA...sådan!
Nok ikke noget der bidrog til chancerne for at blive ansat, men nogle gange må man
jo slå i bordet. Minder mig om min far der for nogle år siden skulle have ny
sekretær. Han hyrede en nydelig og meget kvalificeret ung mand, blond og i
jakkesæt. Første arbejdsdag kom han så med ring i næsen, pink strithår og en ret
uorthodoks påklædning. Han bemærkede at hans udseende jo ikke var blevet
diskuteret under interviewet, og til trods for min fars nære hjerteslag blev de
såmænd rigtigt gode venner og arbejdede sammen i mange år *smil*

Dorthe ( - der bare lige havde lyst til at bevæge sig lidt OT...)

Fra : Trine Piltoft

Dato : 01-03-02 19:45

Hej Henrik!

Rart at vi endeligt fik lov at sætte ansigt på - jeg kan godt se dig og
Melissa er et godt match :0)

Må dog indrømme at jeg havde lidt svært ved at se ligheden med en
giraf - mig bekendt har sådan nogle kort, girafmønstret pels :0)

Iøvrigt synes jeg du er sluppet godt fra det med at lave hjemmesiden -
du skulle bare "jages" lidt med - men sådan er de fleste mænd jo *sss*

mvh Trine P.
Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-03-02 20:42

"Trine Piltoft" <piltofts@post.tele.dk> writes:

> Hej Henrik!
>
> Rart at vi endeligt fik lov at sætte ansigt på - jeg kan godt se dig og
> Melissa er et godt match :0)

jae vi er et kønt "par" eller i det mindste langhårede begge to

> Må dog indrømme at jeg havde lidt svært ved at se ligheden med en
> giraf - mig bekendt har sådan nogle kort, girafmønstret pels :0)

nænæ der blev bedt om en giraf og det kom der..*gg*

> Iøvrigt synes jeg du er sluppet godt fra det med at lave hjemmesiden -
> du skulle bare "jages" lidt med - men sådan er de fleste mænd jo *sss*

Mange tak ;))
Den har været undervejs en tid, men jeg er også typen som lige hellere
vil bruge lidt tid på at tænke over sagen, inden der sker så meget...
Det betød jo så bare, at jeg var fri for at fumle så meget da siden
skulle laves. Den første var jo "bare" en opslagstavle lavet i et
øjebliks irritation over newsservere, mens den nuværende er frugten af
nogen tids tænk over den...;))

Men jeg er da glad for at den ikke er helt hen i vejret, den nuværende
struktur gør at det er let at opdatere de enkelte sider med nye
billeder eller tilføje nye sider, uden at skulle skille det hele ad
igen..
Og det var langt hen ad vejen meningen...