counterstrike
Fra : bertel_80

Dato : 01-03-02 00:07

To spørgsmål:
1) Hvad skal jeg gøre for at få mit våben indstillet til at være i
midten i stedet for at være ude til højre?
2) kan jeg øndre opstillingen, så jeg ikke behøves at gå ind i custom
games for at aktivere cs, altså så den starter med cs aktiveret når jeg
starter halflife ligesom de plejer at gøre på netcafe?
På forhånd tak!!!

http://www.kandu.dk/

Fra : palex

Dato : 01-03-02 00:25

Hmmm våben i midten jeg mener der er noget inde i Customice og Advance hvor
man kan vælge hvilken hånd man vil skyde med. Men er ikke sikker

At starte direkte i CS gøres ved at skive følgende i din genvej ..

Eksempel jeg har CS liggende på mit D:\drev i mappen spil hvis jeg
højreklikker på din genvejs Ikon og vælger egensbaber vil du kunne se stien
til spillet hos mig ser det sådanne ud D:\Spil\Half-Life\hl.exe

Her skal du så skrive -console -game cstrike ind bag ved det der står i
forvejen så det kommer til at se sådanne ud
D:\Spil\Half-Life\hl.exe -console -game cstrike

dette starter CS og aktiver consolen samtidigt.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-03-02 00:43

bertel_80 skrev:

>1) Hvad skal jeg gøre for at få mit våben indstillet til at være i
>midten i stedet for at være ude til højre?

Du kan så vidt jeg ved ikke få det i midten, men kan vælge at have det
i venstre hånd. Det har jeg (fordi jeg skulle prøve det, og ikke har
fået lavet det om, og det generer heller ikke).

> [...]
>games for at aktivere cs, altså så den starter med cs aktiveret når jeg
>starter halflife ligesom de plejer at gøre på netcafe?

Du skal ændre genvejen til CS, og tilføje dette "-game cstrike"

Min ser sådan ud:
C:\Sierra\Counter-Strike\cstrike.exe -console -nointro -noipx
-numericping -nojoy

Du kan nok gætte dig til flere af dem...

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk:80/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!